رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مرکز درمان بستر ششتمد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 06 August 2015
محمدرضا محسنی‌ثانی در نشست بررسی مشکلات شهر ششتمد با اشاره به بهره‌برداری از مرکز درمان بستر شهر ششتمد این شهرستان اظهار کرد: این مرکز در زمینی به ابعاد 3 هزار و 800 متر مربع ساخته شده که تاکنون 45 درصد رشد فیزیکی داشته و از ماده 180 نیز اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان برای اتمام پروژه اختصاص داده شده بود.

وی با بیان اینکه بر اساس قول دانشگاه علوم پزشکی سبزوار قرار بود تا این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: احداث مرکز درمان بستر ششتمد از مطالبات به حق مردم این منطقه است که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته دانشگاه قول داده که تا پایان سال کار ساخت و ساز را به 65 درصد و در سال آینده پروژه را به اتمام برساند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت تعریض محور مواصلاتی سبزوار - ششتمد به طول 18 کیلومتر ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در منطقه رخ داده حضور مردم در عرصه سازندگی است که در زمینه محور سبزوار - ششتمد شاهد این حضور بودیم که با همت مردم بخش زیادی از تعریض جاده انجام شده که در این زمینه نیز ما از وزیر راه و شهرسازی درخواست کردیم که قیر و آسفالت رایگان برای این پروژه را تامین کند.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی قول داده که پس از اتمام پروژه تعریض قیر و آسفالت مورد نیاز را تامین کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 6 کیلومتر از کار تعریض این پروژه مانده که پس از اتمام کار آسفالت آن آغاز می‌شود.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم منطقه مسئله گازرسانی به شهر ششتمد بود، اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات انتقال گاز به شهر ششتمد در دو سال گذشته با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در همین مدت طرح انتقال گاز به 14 روستاهای شهرستان و ششتمد با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان اجرا شد، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تا یک ماه آینده طرح انتقال گاز به 16 روستای شهر ششتمد نهایی و آغاز می‌شود.

محسنی‌ثانی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم منطقه مسئله آبرسانی به این شهر بود، ادامه داد: مسئله آبرسانی به شهر ششتمد قصه پر غصه مردم این دیار است که با پیگیری‌هایی که در این مدت صورت گرفت چاهی با خروجی مناسب و کیفیت آب در 45 کیلومتری این منطقه حفر شد که در سفر معاون وزیر نیرو به منطقه قرار شد تا اعتبارات مورد نیاز برای اجرای خط انتقال اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های مالی دولت اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان برای اجرای خط انتقال اختصاص داده شد، ادامه داد: در حال حاضر کار خط انتقال آغاز شده و 6 کیلومتر از طرح اجرایی شده که مسئولان امر قول داده‌اند تا اعتبارات مورد نیاز را تامین و پروژه را در زمان‌بندی مورد نظر به پایان برسانند.

محسنی‌ثانی با اشاره به درخواست مردم ششتمد در زمینه احداث مجتمع خدمات رفاهی در محدوده محور مواصلاتی سبزوار - بردسکن یادآور شد: این درخواست از طریق آستان مقدس رضوی مورد پیگیری قرار گرفته و قول داده شده در صورت تامین اعتبارات در سال آینده این مجتمع نیز احداث شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار