امروز در مشهد ؛ بر سر دست‌ها می‌برند زائران شهید را
پیکرهای پاک١٣شهید دفاع مقدس عصر امروز در منطقه هاشمیه مشهد و همزمان با شهادت حضرت صادق (ع) به سمت حرم مطهر رضوی(ع) تشییع می شوند.
کد خبر: ۷۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 09 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خراسان‌رضوی در این زمینه گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، ١٣ شهید گمنام خط‌شکن در بخش‌هایی از استان خراسان‌رضوی و مشهد تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
محمد احراری با بیان اینکه از این ١٣ شهید خط‌شکن، مشخصات سه شهید با نام‌های شهیدان محمد حصاری، محمدباقر حصاری و محمدرضا قائمی نیز مشخص شده است، افزود: این سه شهید که در منطقه عملیاتی بدر به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند، به شهرستان زادگاه خود نیشابور منتقل می‌شوند.
وی گفت: پیکر پاک دو شهید در شهر زاوین، دو شهید در شهر ملک‌آباد و ٦ شهید دیگر نیز در سایر شهرستان‌های استان تشییع و خاک‌سپاری می‌شوند که البته هنوز اسامی این شهرستان‌ها نهایی نشده است.
احراری همچنین گفت: این شهدای والامقام در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) و هم‌زمان با تجمع عظیم صادقیون در مشهد از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی تشییع می‌شوند.
وی از برگزاری مراسم وداع با ١٣ شهید گمنام و خط‌شکن استان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم امروز ساعت ١٨ از ابتدای بلوار هاشمیه به سمت مسجد موسی‌بن‌جعفر(ع) واقع در هاشمیه ٢٠ و با مداحی ذاکران انقلابی حاج احمد واعظی و سلحشور انجام می‌شود.
گفتنی است با توجه به برخی تحرکات تفرقه افکنانه در منطقه هاشمیه مشهد در یکی دو سال اخیر تشییع این لاله های شهید در این منطقه، موجی از شور را در میان مردم ولایی و انقلابی این منطقه موجب شده که تشییع شکوهمندی را بشارت می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار