رضایی: ثامن الحجج(ع) سبزوار جایگزین میزان در لیگ برتر نشده است‌
کد خبر: ۷۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 16 August 2015
مدیر تیم‌های والیبال ثامن‌الحجج(ع) گفت: ما به هیچ عنوان جایگزین میزان نشده‌ایم بلکه از سوی فدراسیون برای ما «وایلد کارت» صادر شده است.

هادی رضائی در نشست خبری باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) که در محل مجتمع این موسسه با حضور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) برگزار شد، اظهار داشت: باید این نکته را به صراحت بگویم که ما به‌‌هیچ عنوان جایگزین میزان نشده‌ایم بلکه از سوی فدراسیون برای ما «وایلد کارت» صادر شده است.

مدیر تیم‌های والیبال ثامن‌الحجج(ع) با بیان اینکه به‌صورت قطعی سه تا چهار روز است که باشگاه ثامن الحجج(ع) به صورت رسمی اعلام حضور در لیگ برتر کرده است، افزود: به دنبال این هستیم که تیم قوی را برای حضور در لیگ برتر والیبال آماده سازیم که در حال حاضر لیست 30 نفر بازیکنان را در اختیار داریم اما پس از انتخاب سرمربی و کادر فنی قطعی با انتخاب افراد تیم بسته شده و از پنج روز دیگر تمرینات شروع می‌شود.

رضائی بیان کرد: به طور قطع در روزهای آینده سرمربی تیم مشخص می‌شود و با توجه به اینکه حامی مالی بسیار قوی برای تیم وجود و بازیکنان بسیار خوبی در مشهد هستند، می‌توانیم از سه بازیکن استفاده کنیم؛ به عبارت دیگر امیدواریم با قدرت در لیگ برتر حضور پیدا کنیم و به دنبال این هستیم که بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم در حالی که شاید سال اول چنین مسئله‌ای رخ ندهد.

وی با بیان اینکه در صورتی که مربی خارجی بیاوریم این مربی به صورت موقت است، گفت: به سبب این مسئله این را می‌گویم که حضور مربی خارجی به صورت موقتی است چرا که ما در مشهد و ایران مربیان بسیار خوب ایرانی داریم و باید این نکته را به صراحت بگویم که مسائل میزان برای ثامن‌الحجج(ع) اتفاق نمی‌افتد.

مدیر تیم‌های والیبال ثامن‌الحجج(ع) گفت: میزان بودجه باشگاه در هفته آینده اعلام می‌شود. در ‌صحبت‌هایی که با فدراسیون داشته‌ایم به احتمال بسیار قوی از 11 بازی، 8 بازی در مشهد و سه بازی را در سبزوار میزبانی می‌کنیم چرا که این مسئله با فدراسیون هماهنگ شده است اما مطلبی که وجود دارد این است که فدراسیون با برگزاری و میزبانی مسابقات در سالن مهران مخالف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار