آیت‌الله علم‌الهدی:
امام جمعه مشهد گفت: مردم ما مسئله هسته‌ای را فارغ از رقابت‌های گروه‌ها و جریانات سیاسی می‌بینند.
کد خبر: ۷۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 20 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از دفتر امام جمعه مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده به ویژه ظریف و وی، عنوان کرد: بنده بارها در خطبه‌های نماز جمعه تأکید کرده‌ام که شما عزیزان ما سرباز به جبهه رفته نظام هستید و اخلاص و تلاش‌های شما نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

وی ‌خاطرنشان کرد: ملت ما معتقدند که 12 سال در جریان مذاکرات در برابر دشمنان مقاومت کردند و اکنون به پیروزی رسیده‌اند و الان هم که به توافق رسیدیم، پیروزی حاصل شده نتیجه این همه رنج و مصیبت در طول 12 سال است، مردم ما مسئله هسته‌ای را فارغ از رقابت‌های گروه‌ها و جریانات سیاسی می‌بینند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: این باید روشن و صریح به مردم گفته شود که نمایندگان شما با تکیه به شما و مقاومتی که کردید 12 سال مذاکره کردند و به اینجا رسیدند که باید تصمیم بگیریم و امروز هم نمایندگان شما در مجلس و دولت این تصمیم را می‌گیرند و نه فرد دیگری.

علم‌الهدی با تأکید بر اینکه باید ملاک پیروزی در توافق، ایستادگی مردم دانست، افزود: محور این پیروزی باید به گونه‌ای برای مردم شفاف‌سازی شود که این مقاومت و ایستادگی 12 ساله شما ملت سبب شد که در این توافق به نتیجه‌ای برسیم، البته رهبری هم تأکید فرمودند که هنوز سرنوشت این توافق معلوم نیست.

وی عنوان کرد: ما به شما، آقای ظریف و رئیس جمهور ارادت داریم و برای موفقیت شما در حل مشکلات مردم دعا می‌کنیم و اگر نکته‌ای هم متذکر می‌شویم به جهت بهتر شدن کار و نتیجه آن است.

علی‌اکبر صالحی نیز در این دیدار از مسئولیتهای سنگین اجرایی و معنوی امام جمعه مشهد گفت و وی را فردی دلسوز و پرتلاش معرفی کرد.

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در توافق هسته‌ای، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به مسائل ریز فنی اشراف و تسلط کامل دارند و مواضع ایشان در مذاکرات کمک کار ما نیز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار