سرمربی موقت سیاه‌جامگان گفت: در مورد وضعیت کادرفنی با هیچ گزینه‌ای صحبت نشده است.
کد خبر: ۸۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 25 August 2015

سعید رمضانی در نشست خبری پیش از بازی مقابل راه‌آهن در مورد بازیکن برزیلی این تیم که تا به حال یک دقیقه بازی نکرده است، اظهار داشت: این بازیکن از لحاظ ITC مشکلی ندارد و تنها از نظر بدنی مشکل دارد و امیدوارم در این بازی از او استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه در زمینه سرمربی‌گری سیاه‌جامگان صحبت کرده‌اید، گفت: هنوز با هیچ گزینه‌ای وارد مذاکره نشده و می‌خواهیم بعد از این بازی شرایط را بررسی کنیم.

رمضانی درباره اینکه آیا تا به حال با فیروز کریمی صحبتی شده است، گفت: قرار بود صحبتی با کریمی انجام شود، آقای عباسی به من اختیار داده است اما بعضی‌ها از جانب خودشان یک سری پیشنهاداتی دادند و اصلا بحثی نیست که درباره آن صحبت کنیم.

وی در زمینه اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان سیاه‌جامگان در پست‌های غیرتخصصی بازی می‌کنند، افزود: سیاست باشگاه جوانگرایی است، انتخاب رسول خطیبی هم برای همین منظور بود تا برای آینده نسل خوبی داشته باشیم، خیلی از بازیکنان جوان هستند و از آنها در پست‌های مختلف استفاده می‌کنیم به عنوان نمونه در نظر بگیرید رحمان رضایی یک زمانی فوروارد بود و بعد به دفاع آمد، بازیکن اگر توانایی‌اش را داشته باشد ایرادی ندارد در پست غیرتخصصی بازی کند.

سرمربی موقت سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که این تیم اکنون مربی ندارد، اظهار داشت: فرصت محدود است و مشکل اینجاست که سرمربی تیم را بدون دلیل محروم کردند و لذا تیم فقط یک سرپرست و یک مربی دارد و خودمان باید تیم را بچینیم حالا به دنبال این هستیم که کمیته انضباطی مربی را ببخشد.

وی در زمینه اینکه اگر فروزان نبود گل‌های بیشتری دریافت می‌کردید، اظهار داشت: فروزان خیلی خوب کار می‌کند،‌ اما به شرایط بیشتری برای هماهنگ شدن لازم دارد، همچنین میلان یوانوویچ محروم و سعید مهدی‌پور مصدوم است.

وی در ارتباط با داوری بازی نیز گفت: اصلا نمی‌خواهم در این زمینه صحبت کنم.

سرمربی موقت سیاه‌جامگان در ارتباط با اینکه آیا برای میلان یوانوویچ هم محرومیت در نظر گرفته‌اید، گفت: بله با وی صحبت کردم و بعد از بازی هم باید با او مفصل صحبت کنیم و امیدوارم در روز میلاد امام رضا(ع) به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

رمضانی افزود: سیاه‌جامگان در بین تیم‌های لیگ برتری تاکنون بیشترین پرداختی را به بازیکنان خود داشته و هزینه‌کرد باشگاه مطابق برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رود و هیچ مشکلی در این ارتباط نداریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار