فرماندار جغتای خبر داد
فرماندار جغتای از اجرای 60 کیلومتر لوله‌گذاری انتقال آب در جغتای خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 25 August 2015
محمد علی‌آبادی در دیدار با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی جغتای در دفتر امام جمعه این شهرستان ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و پیگیری‌های انجام شده طرح‌های عمرانی، کشاورزی، راه‌های ارتباطی، گازرسانی و آب شرب شهرستان جغتای، اظهار کرد: در حوزه دهیاری‌ها اقدامات و کارهای بسیار مهمی از جمله احداث پنج سالن ورزشی استاندارد در پنج روستای شهرستان، تجمیع ماشین آلات دهیاری‌ها و خرید ماشین آلات جدید، بازنگری در طرح‌های هادی 12 روستا با مشارکت مردمی انجام گرفته است.

فرماندار جغتای با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی و در زمینه مکانیزاسیون و انتقال آب کشاورزی در سال گذشته هزینه‌ای بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار جذب و اختصاص داده شد، خاطرنشان کرد: امسال نیز اعتبار خوبی برای حداقل 60 کیلومتر لوله‌گذاری انتقال آب با مشارکت مردم در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر موحدی‌پور امام جمعه شهرستان جغتای نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت به مسئولان شهرستانی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در انجام مسئولیت و وظایف خود همواره اخلاص و تقوا داشته و ما نیز باید راه آنان را ادامه دهیم تا بتوانیم زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشورمان شویم.

امام جمعه جغتای ضمن تقدیر و تشکر از کارهای عمرانی انجام شده در سطح این شهرستان افزود: اقدامات فعالیت‌های انجام شده در راستای توسعه‌، عمران و خدمت‌رسانی به مردم شهرستان جغتای سبب اعتماد آنها به دولتمردان و مسئولان می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فرصت خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: انسان همیشه توفیق خدمت‌رسانی ندارد چرا که پست‌ها و مسئولیت‌ها رفتنی بوده و چقدر خوب است که در همین مدت از فرصت ایجاد شده به نحو احسن استفاده و خدمتی را انجام دهیم که مورد رضایت الهی و مردم باشد، باید به مردم و به ویژه قشر محروم توجه شود.

در پایان این دیدار امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه، عطرافشانی و تقدیم شاخه گل با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید پیمان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار