تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س):
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: چاره‌ای جز برگشت به فرهنگ اهل‌بیت (ع) نداریم.
کد خبر: ۸۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 26 August 2015
آیت‌الله سید محمد سعیدی در سخنرانی به مناسب شب میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: امروز همه ایران مدیون حضرت رضا(ع) است چرا که در زمان بنی‌امیه و بنی‌عباس که فرهنگ زشت را در جهان اسلام غالب کرده بودند امام رضا(ع) به دنبال فرهنگ ناب شیعی و اسلامی بود.

سعیدی بیان کرد: دشمنان در طول تاریخ دنبال آن بودند که هیچ‌گاه مکتب اهل‌بیت(ع) گسترش نیابد و یکی از دست‌های پنهان بر این بود که نباید این فرهنگ در جهان نهادینه‌سازی شود اما به برکت انقلاب اسلامی و حرکت امام(ره) و شهدا زمینه‌ساز گسترش فرهنگ اهل‌بیت(ع) در ایران اسلامی شدیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: میلاد و مراسم اهل‌بیت(ع) بعد از انقلاب رشد کرد و این نشان از حقانیت انقلاب است زیرا این انقلاب ما برای خود چیزی نمی‌خواهد و فقط هر چیز می‌خواهد برای اسلام است و امروز چاره‌ای جز برگشت به فرهنگ اهل‌بیت(ع) وجود ندارد.

سعیدی با اشاره به حدیثی از حضرت رضا (ع) گفت: امام هشتم (ع) فرمودند که عده‌ای ما را این‌قدر بالا برده‌اند که ما را در حد خدایی می‌دانند که این موارد غلو است و می‌خواهند به اهل‌بیت (ع) ضربه بزنند و عده‌ای دیگر نیز ما را بسیار کم‌اهمیت کردند و می‌خواهند از این طریق ضربه خود را وارد نمایند و درنهایت گروه سوم از زبان اهل‌بیت (ع) به مقدسات دیگران توهین می‌کردند که هدف همه آن‌ها دشمنی مردم با اهل‌بیت(ع) بوده است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بیان کرد: ما از مکتب و انقلاب اسلامی و شهدای خود دفاع می‌کنیم اما نباید توهینی صورت گیرد زیرا دین ما دین فحاشی نیست البته از طرفی دین ما صلح کل نیز نیست و در زیارت اهل‌بیت می‌خوانیم که ما با شما اهل‌بیت دوست و از دشمنان شما بیزاریم.

سعیدی اضافه کرد: با کسانی دست دوستی دراز می‌کنیم که آن‌ها طالب معارف اهل‌بیت باشند و کسانی که دست چدنی خود را مخملی کردند که در رأس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا، روباه مکار انگلیس و غده سرطانی رژیم صهیونیستی قرار دارند به دنبال دست کشیدن ما از مسیر ولایت هستند.

وی اظهار داشت: با تأکید بر مواضع خود مذاکره می‌کنیم و گروه مذاکره‌کننده ایرانی نیز در مذاکرات اخیر ادب اسلامی ایرانی را به جهان معرفی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار