مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد:
مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر 140 ایستگاه دوچرخه در این شهر احداث‌ شده که 120 ایستگاه فعال بوده و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.
کد خبر: ۸۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 27 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدمهدی امامی‌میبدی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با مراکز معاینه فنی در شهر مشهد اظهار کرد: خدمات معاینه فنی خودرو در شهر مشهد در هفت مرکز همچون حافظ، طرق، مفتح، آزادی، بهمن و طرقبه انجام می‌شود.

وی در ارتباط با نحوه ثبت‌نام در ایستگاه‌های دوچرخه تصریح کرد: چند روش را برای سهولت شهروندان در ثبت‌نام در نظر گرفته‌ایم که روش نخست شامل افرادی می‌شود که کارمند ارگان خاصی هستند و می‌توانند با یک معرفی‌نامه ارگان مطبوع خود به‌ راحتی ثبت‌نام کنند.

امامی‌میبدی افزود: برای افرادی که شغل آزاد دارند نیز پیش‌بینی ‌شده است تا با ارائه کپی جواز کسب خود بتوانند از این خدمات استفاده کنند و برای دیگر افراد نیز پیش‌بینی شده است با حضور در ایستگاه‌های دوچرخه شهر مشهد و ارائه یکی از قبوض منزل خود و سفته که در ایستگاه‌های دوچرخه به‌ صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد به سهولت ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: دوچرخه باید جایگاه خود را در حمل‌ونقل شهر مشهد پیدا کند لذا وظیفه‌ داریم انواع مختلف حمل‌ونقل را به مردم ارائه دهیم.

امامی‌میبدی با بیان اینکه باید استفاده از دوچرخه را در شهر مشهد ترویج کنیم، افزود: در حال حاضر 140 ایستگاه دوچرخه در این شهر احداث‌ شده که 120 ایستگاه فعال بوده و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به ساعت کاری این ایستگاه‌ها ادامه داد: ایستگاه‌های دوچرخه از ساعت هفت صبح تا 18 خدمت‌رسانی می‌کند که اگر نیاز باشد این امکان وجود دارد تا ساعت کاری آنها را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در زمینه مباحث مطرح‌ شده نسبت به اینکه قرارداد ایستگاه دوچرخه را ترکمانچای می‌دانند، گفت: من این موضوع را قبول ندارم و این قرارداد در زمان خود قرارداد خوبی بوده و در صورت مشکل امکان اصلاح نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار