دبیر شورای هماهنگی بانک­‌های خراسان رضوی:
دبیر شورای هماهنگی بانک­‌های خراسان رضوی گفت: سومین جشنواره بین­‌المللی ایران بانک 2015 در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 30 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی جشنواره بین­‌المللی ایران بانک 2015 ، علی صادقی اظهار کرد: سومین جشنواره بین­‌المللی ایران بانک 2015 با مجوز ریاست جمهوری با همکاری تنگاتنگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنایع و معادن ایران، شورای هماهنگی بانک‌­های کشور شورای هماهنگی بانک­‌های استان خراسان رضوی، اتاق مرکزی تعاون جمهوری اسلامی و دانشگاه­‌های سراسر کشور از جمله دانشگاه تهران، شهید بهشتی، امیرکبیر، علم و صنعت، علامه طباطبایی و دیگر سازمان­‌های مدیریتی، علمی و پژوهشی سی و یکم شهریور و یکم مهرماه سال 94 در مشهد برگزار می­‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک­‌های خراسان رضوی افزود:برگزاری این رویداد در استان خراسان رضوی با عنایت به حجم وسیع معاملات پولی و بانکی و جریان بالای اقتصادی در این استان می­‌تواند در رشد و توسعه نظام اقتصادی و بانکی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی گفت: بررسی راهکارهای نوین کاهش سود تسهیلات بانکی، شناسایی آسیب­‌های نظام بانکی، کاهش معوقات بانکی و شناسایی منابع مالی پایدار از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می­‌رود.

صادقی تصریح کرد: یکی از بخش­‌های ویژه این جشنواره برگزاری پنل­‌ها، نشست­‌های تخصصی و کارگاه­‌‌های آموزشی با حضور مدیران امور شعب تمام مناطق کشور اساتید و نخبگان بنام این عرصه در حوزه­‌های مختلف نظیر؛ بررسی آینده بانکداری الکترونیک، ابزارهای پرداخت، بررسی ابعاد طرح چکاوک، تجهیزات بانکداری الکترونیک و بازاریابی خدمات بانکی، امنیت در بانکداری الکترونیک و ... است.

وی اظهار کرد: با توجه به تأثیر گسترده و عمیق بانکداری الکترونیک در سیطره بازارهای جهانی و نظر به اهمیت مبادله‌های پولی و اعتباری در هر فعالیت تجاری و اقتصادی، دعوت از وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و همچنین حضور گسترده مدیران عامل بانک‌ها، مدیران امور شعب، اساتید و نخبگان این عرصه در این رویداد، فرصت مغتنمی برای همسان‌سازی ابزارها و بسترهای انتقال و تبادل پول، رشد توسعه تجارت الکترونیکی و آشنایی بانک­‌ها با جدیدترین فناوری­‌های الکترونیکی فراهم آورده است.

گفتنی است، علاقمندان می‌­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی iSOi.ir مراجعه و یا با تلفن­‌های دبیرخانه با شماره‌های 33699093-021 و 9686961-021 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار