شهردار مشهد از آمادگی همکاری شهرداری برای ایجاد دو هزار تخت جدید بیمارستانی در این کلان‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱ 27 February 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ایرانا، سید صولت مرتضوی روز جمعه در حاشیه «سیزدهمین نمایشگاه بین‌الملی تجهیزات پزشکی در مشهد» طی گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: شهرداری مشهد از هر گونه کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای احداث بیمارستان مانند تأمین زمین، پروانه کار و سایر تخفیفات لازم دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت از حدود هشت ماه گذشته پیگیر این موضوع هستند، گفت: این تخت‌های بیمارستانی در مناطق مستعد شهر مشهد ایجاد می‌شوند که بخشی از آن در حاشیه شهر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر برای توسعه بخش سلامت در این کلان‌شهر آماده هرگونه همکاری هستند.

مرتضوی ادامه داد: مشهد هم اکنون پرجمعیت‌ترین مناطق حاشیه‌نشین کشور را دارد به طوری‌که هم اکنون بیش از یک میلیون نفر در حواشی این کلان‌شهر زندگی می‌کنند.

شهردار مشهد گفت: تبدیل مباحث حاشیه شهر مشهد از «گفتمان محلی» به «گفتمان ملی» از دستاوردهای این دوره شهرداری مشهد است که در این راستا اکنون اراده ملی برای کمک به حاشیه این کلان‌شهر ایجاد شده است.

وی افزود: با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه برای حاشیه شهر مشهد ایجاد شد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اقدامات خوبی را در حوزه سلامت در این مناطق اجرا نموده است.

مرتضوی با اشاره به اجرای صدها پروژه عمرانی و زیر ساختی توسط شهرداری مشهد در حاشیه این شهر گفت: توسعه معابر و ساماندهی آب‌های سطحی، روان‌آب‌ها، ساماندهی کال‌های بزرگ و سالم‌سازی مناطق از معتادان کارتن خواب با همکاری نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر از جمله این اقدامات است.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی از پنجم تا هشتم اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا بود.

برچسب ها: شهرداری ، بیمارستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار