موسسه خدمات مشاوره‌ای آستان قدس برگزار می‌کند؛
مدیر عامل موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی از برگزاری دوره آموزشی «موج سوم درمان های شناختی-رفتاری در حوزه خانواده و زوج‌ها» در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳ 27 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی آستان قدس رضوی، رضا خوراکیان با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه گروه‌های مرجع، مشاوران و روان‌شناسان استان خراسان رضوی تدارک دیده شده است، افزود: پنل تخصصی و دوره آموزشی «موج سوم درمان های شناختی-رفتاری در حوزه خانواده و زوج‌ها» از 9 لغایت 11 اسفند ماه در سالن اجتماعات موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: این پنل تخصصی و دوره آموزشی با حضور دکتر سید محسن فاطمی استاد دانشگاه بریتیش کلمبیا، عضو انجمن روان‌شناسی آمریکا و سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

خوراکیان اظهار کرد: در نظر داریم تا با برگزاری این دوره آموزشی ضمن بررسی موج سوم درمان‌های شناختی-رفتاری در حوزه خانواده و زوج‌ها، شرایط برای بحث و گفت‌وگو و انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه خانواده گسترش یابد.

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان وپژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در پایان اظهار داشت: این موسسه از ابتدای سال جاری 10 پنل تخصصی و کارگاه آموزشی را با حضور اساتید شاخص کشوری و با هدف پرداختن به مسائل مبتلا به جامعه جوان، خانواده‌های ایرانی و چالش‌های حوزه روانشناسی؛ ویژه مربیان، مشاروان و روانشناسان برگزار کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار