مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

هوشمند کردن جذب معلمان در سیستم آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید از ورود بی‌ضابطه معلمان به سیستم آموزشی جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ 03 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی از خبرگزاری فارس به نقل از سید جواد حسینی:
 ورود نیروهای انسانی به بدنه آموزش و پرورش باید به شکل هدفمند باشد زیرا در غیر این صورت نه تنها دستاوردی برای این حوزه به دنبال ندارد بلکه آسیب‌زاست و از اثربخشی فعالیت‌های آموزشی می‌کاهد.
 وی ادامه داد: همچنین این امر از دیگر سو سبب می‌شود تا بخش گسترده‌ای از بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق فرهنگیان شود. حسینی با تاکید بر اینکه باید از ورود بی‌ضابطه معلمان به سیستم آموزشی جلوگیری شود، گفت: به کارگیری نیروی انسانی به صورت بی‌ضابطه و غیرمفید به معنای هدر رفت سرمایه و منابع است.
 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: مشکلاتی که آموزش و پرورش با آن روبه‌روست صبغه‌ای طولانی دارد و متعلق به یک زمان خاص نیست اما همواره با وجود تمامی این مسائل تلاش آموزش و پرورش در جهت ارتقاء سیستم آموزشی و کیفیت‌بخشی به مدارس بوده است.
 به گفته وی دانش‌آموزان و معلمان سرمایه‌های کشور هستند و باید برای حفظ و ارتقاء جایگاه و منزلت آنان از جان و دل مایه گذاشت، لذا اینکه گفته می‌شود باید از ورود بی‌ضابطه نیروی انسانی به داخل این حوزه جلوگیری شود به خاطر همین حفظ و ارتقاء جایگاه معلمان و بهبود کیفیت در بخش آموزش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار