همزمان با روز عرفه؛
انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «نیایش امام حسین(ع) در روز عرفه» را در آستانه فرارسیدن ۹ ذی الحجه و روز عرفه با مجموع شمارگانی بالغ بر ۲۳۳ هزار نسخه در چاپ شانزدهم روانه بازار نشر کرد.
کد خبر: ۹۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 22 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط‌عمومی و تبلیغات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، در کتاب‌های معتبر دینی شیعی روز عرفه را روزی عنوان می‌کنند که حق تعالی بندگانش را به عبادت و طاعت فراخوانده و سفره‌های جود و احسان خود را برای آنها گسترده و شیطان در این روز رانده شده و خشمناک است بنابراین روز عرفه را می‌توان یکی از اعیاد عظیمه و بزرگ دانست.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی از سال 1384نسبت به چاپ و انتشار کتاب «دعای عرفه»؛ نیایش امام حسین(ع) در روز عرفه اقدام و تاکنون بیش از 233 هزار نسخه از این کتاب را چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

کتاب «دعای عرفه» که توسط به نشر به چاپ شانزدهم رسیده، با ترجمه فارسی جدید و روان برگرفته از مفاتیح الجنان مرحوم ثقه الاسلام حاج شیخ عباس قمی و ترجمه محمدهادی زاهدی و خط سیدجلال ربانی در قطع جیبی منتشر شده است.

این نیایش عرفانی راه‌های اتصال به اشعه ملکوتی را در ارتباطات چهارگانه شامل ارتباط انسان با خویشتن، با خدا، با جهان هستی و با همنوع خود برای بشریت بیان کرده و در عین حال با این نیایش، منطقی‌ترین و واقعی ترین رابطه انسان را با خداوند مهربان توضیح می‌دهد.

علاقه‌مندان به تهیه کتاب «دعای عرفه» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.comو یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار