امام جمعه موقت سبزوار:

مقاومت‌امروزمنطقه‌حاصل‌فداکاری‌رزمندگان‌است

امام جمعه موقت سبزوار گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس درس ایثار و فداکاری را به جهانیان دادند.
کد خبر: ۹۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 24 September 2015
حجت‌الاسلام محمد سلیمانی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در سبزوار با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس درس ایثار و فداکاری را به جهانیان دادند، اظهار داشت: شکل‌گیری نهضت‌های اسلامی امروز در منطقه و ایستادگی در برابر رژیم منحوس صهیونیستی حاصل ایثارگری آن روز رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز گرامیداشت دفاع مقدس و جانبازی رزمندگان اسلام یک امر واجب و مهم است، تصریح کرد: این یک وظیفه روی دوش مسئولان و آحاد مردم است که رشادت‌های آن روز انقلاب اسلامی را پاس دارند.

امام جمعه موقت سبزوار با بیان اینکه رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر دشمن ایستادند، گفت: مهم‌ترین سلاحی که سبب شد دشمن در جنگ هشت ساله شکست بخورد ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام بود.

وی با بیان اینکه دشمن بعثی از حمایت تمام کشورهای دنیا و تجهیزات نظامی آن برخوردار بود، ادامه داد: با وجود همه این حمایت‌ها سلاح ایمان در برابر سلاح مادی به برتری رسید و دشمن سرافکنده شد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر ادامه داد: این دو عید از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان هستند و براساس سفارش ائمه اطهار(ع) باید در این روزها تکبیر فرستاد.

وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) روز عید قربان را از مهم‌ترین روزهایی می‌داند که خداوند در آن برکات را افزایش می‌دهد، افزود: در این روز گناهان زدوده شده و مسلمین از درگاه خداوند طلب خیر می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار