مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از چاپ و انتشار 115 عنوان کتاب و محصول فرهنگی توسط «به‌نشر» با تیراژ حدود نیم میلیون نسخه طی 6 ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 12 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، جواد محمدزاده‌مقدم با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط این انتشارات در شش ماه نخست امسال، اظهار داشت: این انتشارات به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور با به کارگیری توان و ظرفیت بالای تولید کتاب در حوزه های مختلف و همچنین بهره‌گیری از اساتید، نویسندگان، شعرا و هنرمندان برجسته استان و کشور نسبت به چاپ، انتشار و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: در پی این اقدامات طی شش ماه نخست امسال 115 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی در شمارگان 421 هزار نسخه توسط به نشر به چاپ و انتشار رسیده است.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی افزود: از این تعداد 56 عنوان کتاب و محصول فرهنگی چاپ مجدد و 86 عنوان چاپ نخست با تمرکز بیشتر بر روی گروه‌های کودک و نوجوان و نشر کتب دینی و مذهبی از میان مجموع کتاب‌ها در حوزه‌های مختلف کودک و نوجوان، دین و معارف اسلامی، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی و پزشکی، هنر و نفایس، تربیت بدنی و همچنین سرگرمی‌ها است.

محمدزاده‌مقدم افزود: از مجموع کتب چاپ نخست و تجدید چاپ، سهم گروه کودک و نوجوان 38 اثر، گروه نشر زائر 33 اثر، گروه عمومی و دانشگاهی 15 اثر و 29 اثر نیز محصولات فرهنگی با تیراژ بالغ بر 114 هزار نسخه بوده است.

وی با اشاره به حجم بالای تولید و انتشار کتاب در به نشر تصریح کرد: کتاب‌های تجدید چاپ شده در این انتشارات چاپ دوم تا سی و چهارمین دوره چاپ را پشت سر گذاشته‌اند.

گفتنی است، علاقمندان به مشاهده و تهیه کتاب‌ها و محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار