سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد مقدس گفت: بودجه تیم بسکتبال ثامن مشهد نسبت به فصل گذشته تغییری نکرده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 22 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مهدی صاحبیان در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با آخرین وضعیت تیم بسکتبال ثامن مشهد جهت حضور در سوپر لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم و از نیمه شهریورماه تمرینات خود را آغاز کرده و جزو معدود تیم‌هایی بودیم که در آن مدت تمرینات خود را جهت حضور در لیگ برتر شروع کرد.

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد افزود: در حال حاضر بازیکنان ما به هماهنگی مطلوبی با یکدیگر رسیده‌اند؛ در این مدت یک اردوی 5 روزه در تهران برگزار و با تیم‌هایی همچون مهرام، دانشگاه آزاد و... مسابقات دوستانه‌ای را داشته‌ایم.

صاحبیان در پاسخ به این سوال که برای فصل جاری چه بودجه‌ای در نظر گرفته شده است، گفت: باید این را به صراحت بگویم که بودجه ما نسبت به فصل گذشته بیشتر نشده و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم با کیفیت بسیار بالا و با صرفه جویی تیم را پیش بریم.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط لیگ امسال را چگونه می‌بیند، گفت: در لیگ امسال کار برای سایر تیم‌ها سخت است چرا که هفت تیم در شرایط یکسانی قرار دارند و مدل بازی‌شان به گونه‌ای است که بسیار به هم نزدیک هستند اما نباید این نکته را از یاد برد که شرایط برگزاری لیگ کار را برای سایر تیم‌ها سخت کرده و اگر قدرت و دقت لحظهای در تیمی فراموش شود ممکن است به یکباره همه چیز به همه ریخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار