آیت‌ا... علم الهدی:
امام جمعه مشهد گفت: حسینی‌بودن ایرانی‌ها سبب مستأصل‌شدن دشمنان شده است و اگر با الگوگیری از واقعه کربلا حرکت کنیم، بی‌شک هیچ قدرتی توان مقابله با ما را نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 27 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی در اجتماع عظیم «لبیک یاحسین(ع)» که در محل پایانه مسافربری معراج برگزار شد، حضور با شکوه عزاداران حسینی را به‌عنوان ارزشمندترین شعائر عشق به اهل بیت(ع) دانست و بیان کرد: اظهار ارادت‌ به ائمه(ع) و همچنین دفاع از حریم مقدس اهل‌بیت مسئله‌ای مهم در مقام اقامه عزاداری امام حسین(ع) است.

وی بیان کرد: برخی جریان‌ها اعلام کرده‌اند تاسوعا و عاشورای حسینی سیاسی شده است و این مسئله را امری منفی دانستند، اما فلسفه قیام عاشورا احیای ارزش‌های اسلام‌سیاسی است.

آیت ا... علم الهدی با یادآورشدن اینکه اگر کربلا تمام شده بود، این عزاداری‌ها و تجمع‌ها بی‌جهت و بی‌نتیجه می‌شدند، تصریح کرد: تمام قیام‌ها در زندگی امروز به این دلیل است که کربلا هنوز تمام نشده است، در واقع آنچه در محرم سال۶٠ هجری اتفاق افتاد، آغاز برنامه‌ای تا جهانی‌شدن اسلام بود و تمام قیام‌ها و حرکت‌هایی که امروز با هدف مقابله با استکبار انجام می‌گیرد، ادامه راه کربلا شناخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در کربلا فقط ٧٢نفر به لبیک امام پاسخ دادند، امروز میلیون‌ها نفر در سراسر کره خاکی فریاد می‌زنند و هر سال بر جمعیت کربلا یی هاافزوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار