آفت‌های آموزش و پرورش از منظر مدیر کل :
حسینی با بیان اینکه اجرای نظام 3-3-6 برای آموزش و پرورش دردسر شده است، گفت: کنکورزدگی، نمره زدگی ، المپیاد زدگی و کتاب زدگی از آفت های کنونی آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۱۲۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 31 October 2015
به گزارش تابناک رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای نظام 3-3-6 در آموزش و پرورش قبل از استقرار خرده نظام های سند تحول بنیادین درد سرهایی را ایجاد کرده است.

در سال اقتصادی باید از پتانسلهای آموزش و پرورش به نفع آن استفاده شود

"سید جواد حسینی "درگردهمایی تخصصی مدیران دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه نظری استان که با حضور840 مدیر مدرسه درمشهد برگزار شدبا اشاره به هفت خرده نظام سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: در سند تاکید شده است که این خرده نظام ها باید هماهنگ با هم اجرا شود و پس از مستقر شدن شش خرده نظام دیگر نظام 3-3-6 اجرایی می شد، اما متاسفانه اکنون این موضوع برعکس اتفاق افتاده و قبل از استقرار خرده نظام های دیگر نظام 3-3-6 اجرایی شده که این امر دردسرهایی را ایجاد کرده است و باید مدیریت شود.
 وی یادآور شد: امسال شش زنگ مبتنی بر شش ساحت سند تحول بنیادین را به صدا در آورده و شعارمان را تعلیم وتربیت تمام ساحتی با تکیه بر مدارس کیفی قرار دادیم.
همچنین "نیری" معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز گفت: یکی از اهداف برگزاری این گرد همایی تبیین راهبردهای کیفیت بخشی به اقدامات دوره دوم متوسطه است که برای تحقق این امر باید با هم مشارکت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار