ثبت‌نام دومین دوره رقابت‌های بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج‌فارس تمدید شد و زمان برگزاری این مسابقات که مقرر بود از فردا برگزار شد به بیستم آبان ماه موکول شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 01 November 2015
درحالی‌که مقرر بود گروه‌بندی بازی‌های رایانه‌ای در نهم آبان ماه انجام و این رقابت‌ها از امروز برگزار شد به دلیل تقارن با برگزاری نمایشگاه‌های استانی زمان ثبت‌نام این رقابت تا ۱۸ آبان ماه تمدید شد و برگزاری این رقابت‌ها به ۲۰ آبان ماه سال جاری موکول شد.

دور مقدماتی بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج‌فارس در استان خراسان رضوی که مقرر بود از امروز اغاز شود با تاخیر به ۱۸ آبان ماه موکول شد و مرحله نهایی این رقابت ها نیز در تاریخ چهارم آذرماه در تهران و با حضور برگزیدگان استان‌ها برگزار می‌شود.

دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان، ‌ سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش‌وپرورش کشور، مرکز ملی فضای مجازی، شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.

این مسابقات به‌صورت آنلاین از طریق پورتال‌های سرآمد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با مراجعه به سراچه‌های www.iranpgc.com و www.iranpgc.ir امکان‌پذیر است.

«ارتش‌های فرازمینی» از بازی‌های شرکت‌کننده در این دوره است که توسط شرکت‌های داخلی تولید و در اختتامیه سال گذشته رونمایی شد و «شلیک‌های آتشین» نیز به عنوان دیگربازی ایرانی به‌ شکل سه‌بعدی از جمله بازی های ارایه شده در این رقابت ها است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار