معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ساماندهی باشگاه‌های خصوصی توسط اداره‌کل و واحدهای تابعه در سراسر استان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۲۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 10 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هوشنگ ولی‌پور اظهار داشت: تاکنون حدود 12 هزار باشگاه در کل کشور در این سایت ثبت شده‌اند که تهران با 2 هزار و 400 باشگاه رتبه نخست و خراسان رضوی با بیش از یک هزار و 500 باشگاه مقام دوم را در کشور دارا است.

وی با بیان اینکه وسعت کلانشهر تهران در ارزیابی‌ها لحاظ نمی‌شود، یادآور شد: با توجه به وسعت و جمعیت می‌توان گفت، خراسان رضوی مقام اول را دارا است، همچنین در صورت محاسبه جمعیت تهران و خراسان رضوی و محاسبه سرانه ورزشی، خراسان رضوی مقام اول را به دست می‌آورد.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: در آمار شهرستان‌های این استان که باشگاه‌ها مربوطه را در این سامانه ثبت کرده‌اند، مشهد با یک هزار و 251 و شهرستان‌های نیشابور با 73 باشگاه و سبزوار با 49 باشگاه بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

ولی‌پور افزود: شناسایی، تشکیل پرونده و ثبت همچنان ادامه دارد و باشگاه دارانی که تاکنون نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند باید با مراجعه به امور باشگاه‌های شهرستان‌ها نسبت به اخذ پروانه تأسیس و بهره‌برداری اقدام کنند، تا به دور از هر گونه تخلف در راستای کمک به سالم‌سازی جامعه، ارتقا سطح سلامت جسمی و روحی شهروندان و همچنین کسب روزی حلال قدم بردارند.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مرحله دوم تکمیلی این نرم‌افزار در حال اجرا است که با تشکیل پرونده باشگاه‌داران می‌توانند ارتباط مستقیمی با مسئولان مربوطه در وزارت ورزش و جوانان و اداره‌کل در خراسان رضوی داشته باشند.

* همایش نهضت تا زنده‌ایم در مشهد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همایش نهضت تا زنده‌ایم با همکاری بسیج ورزشکاران خراسان رضوی برگزار می‌شود.

جعفر قدیری گفت: در نشستی با حضور معاون ورزش بانوان در اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با مسئول بسیج ورزشکاران استان، برای برگزاری همایش (نهضت تا زنده‌ایم)، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

وی افزود: این همایش که سرآغاز همایش‌های دیگری در همین راستا است و به منظور آشنایی و بصیرت‌افزایی جوانان عزیز در نظر گرفته شده است تا جوانان انقلاب با ارزش‌های انسانی و اسلامی خویش بیشتر و بیشتر آشنا شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تأکید کرد: این همایش در یکی از روزهای هفته بسیج در هفته اول، آذرماه امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار