مدیر اجرایی طرح نوسازی با فرسوده آبکوه عنوان کرد:
مدیر اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه گفت:تلاش می کنیم بافت فرسوده آبکوه را با همکاری ساکنان این بافت بازسازی کنیم.
کد خبر: ۱۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸ 11 March 2015

به گزارش تابناک،حسین ‌امجد در جمع خبرنگاران گفت:برای بازسازی بافت فرسوده آبکوه سه رویکرد ساختاری،کارکردی و مشارکتی در دستور کار قرار گرفته و تلاش می کنیم تا بازسازیی این بافت را به کمک ساکنان انجام دهیم.

وی جمعیت ساکن در بافت آبکوه را بیش از 8 هزار نفر اعلام و خاطر نشان کرد:مدیریت اجرایی از سال 89 تاسیس شده است و با توجه به اینکه بافت آبکوه در منطقه برخوردار بوده شهرداری مشهد طبق برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال نوسازی این منطقه است.

امجد تاکید کرد:بحث قیمت‌گذاری املاک طی سال های گذشته از جمله نگرانی های ساکنان بافت فرسوده آبکوه بود که این نگرانی با استفاده از هیئت کارشناسی سه نفره در قیمت گذاری املاک حل شده است.

وی خاطر نشان کرد:درحال حاضر قیمت خرید هر مترمربع در بافت فرسوده ابکوه بین 2 میلیون و500 تا 2 میلیون و 800 هزار تومان است.

مدیر اجرایی طرح نوسازی با فرسوده آبکوه اظهار کرد: تا کنون بیش از 7 و نیم هکتار از اراضی این منطقه خریداری شده است و امیدوارم تا پایان سال 95 تملک تمام اراضی به پایان برسد.

وی در خصوص جابه جایی محل استقرار پلیس راهور از میدان راهنمایی به مکان دیگر نیز گفت: قرار است در این محل مجتمع تجاری اداری با سرمایه‌گذاری 172 میلیارد تومان در سال 94 ساخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار