از هفته آینده آغاز می شود:
استاندار خراسان رضوی گفت: با اختصاص اعتبار و تعیین پیمانکار عملیات اجرایی احداث باند دوم کاشمر به سه راهی شادمهر از هفته آینده آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۳۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 17 November 2015
علیرضا رشیدیان در جلسه شورای اداری کاشمر که در آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد، اظهار داشت: سرانجام با پیگیری‌های مکرر مسئولان به عنوان خواسته و مطالبه به حق مردم، عملیات دوبانده کردن این جاده به وسیله بتن و سیمان برای نخستین‌بار در خراسان رضوی به عنوان یک نوآوری در حوزه جاده‌سازی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکار پروژه تعیین و اعتبار اولیه نیز برای شروع عملیات اجرایی اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: قرار است پیمانکار پروژه با حمایت و همراهی کارخانجات سیمان منطقه این پروژه را اجرا کند تا مردم منطقه بیش از این شاهد جان باختن عزیزانشان نباشند.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه فرش کاشمر یکی از برندهای خاص ایران در خارج از کشور است، یادآور شد: باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی و حمایت از صنایع دستی به ویژه فرش کاشمر زمینه را برای جایگاه واقعی این هنر اصیل و توسعه آن فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه کاشمر از ظرفیت خوبی در بخش‌های مختلف برخوردار است و در حال حاضر نیز بخش عمده جمعیت شهرستان در بخش کشاورزی فعالیت دارند، گفت: با وجود چنین ظرفیتی در بخش کشاورزی می‌توانیم از ظرفیت‌های بالایی در حوزه تولید و صادرات محصولات برخوردار باشیم لذا باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها و ایجاد صنایع تبدیلی بتوانیم زمینه را برای صادر کردن تولیدات فراهم کنیم.

رشیدیان با اشاره به فعالیت مراکز متعدد آموزشی عالی در کاشمر بر حرکت این مراکز به سمت یک دانشگاه کارآفرین تأکید و تصریح کرد: باید مراکز دانشگاهی متناسب با نیازمندی‌های اجرایی و بازار گام بردارند تا فارغ‌التحصیل آن بعد از اتمام تحصیل دغدغه ورود به بازار کار را نداشته باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای بسته سیاست اقتصادی دولت در بحث ارائه تسهیلات برای خرید خودرو یادآور شد: عده‌ای پرداخت تسهیلات برای خرید خودرو را کمک به دولت می‌دانند در حالیکه تنها در خراسان رضوی با وجود بیش از 300 واحد قطعه‌سازی و فعالیت هزاران نفر در این واحدها با اجرای این طرح شاهد ایجاد رونق کارخانجات و فضای کسب و کار هستیم و امیدواریم شاهد ارائه بسته‌های مشابه در حوزه مسکن و سایر حوزه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی مفتخر است که بعد از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اسفند ماه 92 از سوی رهبر معظم انقلاب اسناد اجرایی را تدوین کرده است، خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال 93 علاوه بر ارائه برنامه تدوین شده سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مورد عملکرد سال 93 و پیشنهاد برای سال 94 استان، پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی برای برنامه ششم نیز به دولت ارائه شد.

گفتنی است، ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، غبارروبی آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع)، بازدید از کارخانه کاشی لعاب زهره و طرح حرم تا حرم از برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی به کاشمر در قالب دومین سفر شهرستانی در دور دوم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار