رزمایش محمد رسوالله (ص)3 نیروی زمینی ارتش با رمز مقدس یا علی بن موسی الرضا( ع) در شمال شرق کشور منطقه عمومی تربت جام با پیام صلح ودوستی،ثبات وامنیت پایداراجرا شد.
کد خبر: ۱۳۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 17 November 2015
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی با مثبت ارزیابی کردن اولین مرحله از رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) 3 گفت:اولین مرحله این رزمایش در بخش دفاعی بسیار خوب وعالی برگزارشد و نیروی زمینی ارتش با توجه به جنگ های نیابتی و نا هم تراز که در سطح شرق کشور وجود دارد سعی کردیم تمام توان ،آمادگی رزمی ،تجهیزاتی وروحی نیروهای پا دررکاب ولایت را در سلسله برنامه های این رزمایش مورد ارزیابی قرار داده و به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته ایم.

امیر احمدرضا پور سرتیپ پوردستان افزود: سربازان جان برکف این مرزوبوم نشان دادند که ازتوانمندی،قابلیت وپتانسیل بسیاربالایی برای حضور درعرصه های جنگ های نیابتی و ناهم تر برخوردارهستند.

وی بااشاره به پیام رزمایش تصریح کرد: سلسله رزمایش های نیروهای مسلح ایران به ویژه نیروی زمینی درمناطق مختلف کشور ایجاد صلح و دوستی برای کشورهای همسایه وپاسخ قاطع، سخت وخشن به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و درپی ثبات و امنیت پایدارملی برگزار می شود.

امیر پوردستان با بیان به این مطلب که مرحله اول با قدرت ،قوت واستحکام اجرا شد اظهارداشت: تلاش مان این بود که در این برنامه رزمی دفاعی تجربیات را به نسل جوان ،پویا وآماده ی به میدان منتقل نموده و سلاح ها بومی  که  دراختیار داشتیم تست و ارزیابی کنیم.

وی تاکید کرد: فرض تاکتیک و تکنیک ما این بود که  در یک فضای ناهم تراز با دشمنی رو به رو هستیم که توانمندی های بالا قصد دارد به مرزهای ما تعدی و تجاوز کند که متناسب با تجربیاتی که داشتیم دفاع در سطح و لایه به لایه را طبق پیش بینی ها با موفقیت اجرا کردیم.

فرمانده نیروی زمینی با اشاره به پشتیبانی های صنعت دفاعی کشور در زمینه های الکترونیک ، جنگ الکترونیک ، پشتیبانی های بالگردی ، سلاح ها و تجهیزات که نیروی زمینی ارتش داشتند اشاره کرد و یاد آورشد: نیروهای واکنش سریع قرارگاه شمال شرق با پشتیبانی هوانیروز، توانستند تاکتیک ها و تکنیک هایی که تاکنون در مدارس نظامی آموزش و تدوین کرده بودیم را به شایستگی و در حد بسیار قابل قبولی به معرض نمایش بگذارند.
برچسب ها: رزمایش ، پوردستان ، ارتش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار