مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بر ضرورت مشارکت مردم در پایداری گاز برای فصل زمستان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 22 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، حبیب‌الله صادقی توجه مردم به نحوه مصرف بهینه و صحیح گاز در فصل زمستان را سبب بهره‌مندی تعداد بیشتر مشترکان از این نعمت خدادادی دانست و اظهار کرد: پیاده‌سازی الگوهای مصرف بهینه انرژی از سوی مردم عاملی مهم در راستای بهبود گازرسانی در ایام سرد سال و به عنوان شرط لازم پایداری این نعمت الهی در استان است.
وی خواستار دقت نظر سازمان‌های ذی‌ربط در صدور پروانه‌های ساختمان بر مبنای رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمان شد و افزود: بر این اساس عایق‌کاری دیوارهای خارجی، نصب پنجره‌های دوجداره، عایق‌کاری کانال‌های هوا، تاسیسات و سیستم تولید آب‌گرم و استفاده از لوازم و تجهیزات گازسوز با راندمان بالا نقش بسیار زیادی در کاهش اتلاف انرژی و مصرف بهینه سوخت دارد.
صادقی، آگاهی جامعه از نحوه مصرف گاز را مناسب ارزیابی کرد و افزود: به توجه به افزایش تعداد مشترکان، آمارها نشان‌دهنده توسعه فرهنگ مصرف بهینه گاز در بین مردم است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بر رعایت موارد ایمنی از سوی مصرف‌کنندگان گاز در سطوح خانگی و صنعتی تأکید کرد و گفت: متأسفانه همه ساله شاهد بروز حوادثی به دلیل استفاده ناصحیح از گاز طبیعی و عدم رعایت نکات ایمنی هستیم.
صادقی گرفتگی مجرای دودکش، جدا شدن دودکش از مجرای بخاری، عدم وجود کلاهک دودکش و استفاده از وسایل گازسوز فاقد ترموکوپل را از اصلی ترین دلایل بروز سوانح گاز گرفتگی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار