رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در آستانه دهه پایانی ماه صفر كارگاه مشاوره گروهی «مهارت های زندگی» و كارگاه «مهارت تربیت فرزند» در حرم رضوی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۴۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 08 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری دهه پایانی صفر آستان قدس رضوی، مهدی لسانی؛ رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی ابراز کرد: در مرکز مشاوره دینی حرم مطهر رضوی در 2 قالب «مشاوره فردی» و «مشاوره گروهی» در حوزه‌های مختلف تربیتی، اعتقادی، خانوادگی و ازدواج خدمات مشاوره‌ ارائه می‌شود.

وی از برگزاری 2 کارگاه مشاوره گروهی ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خبر داد و ابراز داشت: از ابتدای دهه پایانی صفر تا كنون بیش از 100 نفر از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در طرح مشاوره گروهی حرم مطهر رضوی حضور یافته و از مباحث آن بهرمند شدند.

به گفته لسانی، تا كنون موضوعاتی چون مهارت تفكر مثبت و مهارت همسرداری درسیره رضوی در قالب دو جلسه از كارگاه های مشاوره گروهی مورد بررسی قرار گرفته كه با استقبال زائران روبه رو شده است.

لسانی در ادامه از برگزاری سومین كارگاه مشاوره گروهی با موضوع «مهارت تربیت فرزند» خبر داد و گفت: این جلسه در روز دوشنبه با حضور دکتر شعاعی در ساعت 15 برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین از سوی واحد مشاوره دینی حرم مطهر رضوی در روز سه شنبه كارگاه مشاوره گروهی با موضوع مهارت زندگی درسیره رضوی،‌ با حضور دكتر بهادر خان از ساعت 9:30 برگزار خواهد شد.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی با بیان اینکه محل برگزاری این کلاس‌ها در سر در غربی صحن جامع رضوی است، اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این کارگاه، می توانند با مراجعه حضوری به مرکز مشاوره دینی حرم مطهر رضوی، برای مشاوره فردی یا گروهی ثبت نام کنند.

لسانی درباره موضوعات این کارگاه گفت: در این کارگاه ها، موضوعات کاربردی و مهمی چون تربیت فرزند، چگونگی مقابله با خشم همسر، همزبانی و همدلی در زندگی، بررسی اختلافات زوج های جوان و ... مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به ضرورت مشاوره دینی و اعتقادی خاطرنشان کرد: از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی، کارگاه مشاوره فردی و گروهی اعتقادی نیز برگزار می شود که محل ثبت نام و برگزاری آن در مدرسه پریزاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار