ریيس امور HSE شركت گاز خراسان رضوي مطرح کرد:
ریيس امور HSE شركت گاز خراسان رضوي از كليه مشتركان درخواست كرد: كنترل و سرویس وسایل گرمايشي گازسوز را تنها از طريق كارشناسان و نمايندگي هاي مجاز انجام دهند.
کد خبر: ۱۴۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴ 09 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي، كيهان مويدي اظهار کرد: انتقال گاز پايدار از پالايشگاه تا زمان تحويل به مشتركان مستلزم رعايت مبحث HSE است.
وي عبرت گيري از حوادث ناگوار گذشته در حوزه مصرف گاز را اصلي مهم در راستاي ادامه استفاده صحيح گاز ارزيابي كرد و گفت: با توجه به آغاز سرماي نسبي پاييزي در شهر مشهد و ساير شهرستان‌ها، لازم است تا كليه مشتركان در اسرع وقت نسبت به كنترل وسایل گرمايشي از طريق نيروهاي متخصص و مجرب اقدام كنند.
كيهان مويدي تصريح كرد: كليه مشتركان گرامي، لازم است تا قبل از راه‌اندازي وسايل گرمايشي، از سلامت مسير دودكش ساختمان و نداشتن نشتي و همچنين اتصال مناسب و صحيح لوله بخاري و آبگرمكن به دودكش ديواري اطمينان حاصل كنند.
این کارشناس شركت گاز خراسان رضوي، بازبودن مسیر دودکش و نصب کلاهک اچ (H) را روی پشت بام، امري حیاتی عنوان كرد.
وي افزود: نصب آبگرمکن در حمام و همچنين روشن کردن شعله‌هاي اجاق گاز در آشپزخانه جهت گرم نگه داشتن محيط داخل خانه، از ديگر عوامل بروز حوادث ناگوار است.
مويدي در ادامه، از كليه كاركنان امور HSE شركت گاز خراسان رضوي درخواست كرد: همچون سنوات گذشته با تلاش و كوشش زمينه بهره‌مندي مطلوب مشتركان را از اين نعمت الهي فراهم آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار