کمتر از 24 ساعت مانده به آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان مردم مشهد در مجلس که دبیر جبهه پایداری خراسان رضوی نیز هست به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر سخنرانی کرد.
کد خبر: ۱۴۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 19 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، سخنرانی حجت الاسلام پژمانفر دبیر و سخنگوی جبهه پایداری خراسان‌رضوی و نماینده مجلس، پیش از خطبه‌های نماز جمعه 27 آذر ماه مشهد مقدس در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی درحالی صورت پذیرفت که از امروز شنبه 28 آذر ماه ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس دهم آغاز شده است.
در این راستا به نظر می رسد با توجه به جایگاه والای امام جمعه هر شهر به عنوان پدر معنوی مردم، دقت در انتخابات سخنران ها از سوی ستاد اقامه نماز جمعه مشهد می‌بایست به گونه‌ای باشد که حرمت نماز جمعه به عنوان نهادی مقدس و تریبون حفظ و تقویت وحدت در جامعه اسلامی  بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
سنگر نماز جمعه می‌بایست با پیروی از منویات ولایت با رعایت بیطرفی در عرصه های جناحی و انتخاباتی با نگرشی فراجناحی، جلو بروز هرگونه شایبه و برداشت نامتناسب و سواستفاده‌های احتمالی را گرفته و در عین حال بصیرت‌افزایی امت حزب‌الله را همچون همیشه، سرلوحه کار قرار دهد.
شایان ذکر است جبهه پایداری در استان در چند انتخابات اخیر استان در سالهای گذشته اقدام به ارائه لیست کاندیداهای انتخاباتی و حمایت از برخی نامزدها نموده و موضعگیری های سیاسی داشته و هم اکنون نیز به عنوان جریانی اصولگرا فعال است.

سخنرانی دبیر جبهه پایداری خراسان رضوی در نماز جمعه مشهد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
اگر سخنران قبل از خطبه یک فرد اصلاح طلب بود شما هم چنین مطلبی را بیان می کردین !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
این درد همیشگی مشهد بوده و هست و خواهد بود...راست میگید به کسانی همچون ... هم تریبون بدید تا مفهوم فراجناحی ملموس تر شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
دقیقا مشکل همین نگاه خطیست که فکر میکنه چون اون خطیب با ماست نباید چیزی گفت !
فکر میکنه اصحاب حق فقط همونهایی هستند که با ما هستند و در همایش ما شرکت می کنند و به کاندیدای ما رای می دهند ...
وای بر ما ...
هیچ تفاوتی نداره عزیزم خطبه ها محور وحدت باید باشه و امام جمعه ها و سخنرانهای جمعه باید فقط طرف حق باشند و فراجناحی ...
نه اینکه هم خودشون نامزد باشند و هم لیست بخواهند بدهند و ... باید کاری کنیم همه در نماز جمعه ما شرکت کنند و فکر نکنند ما جناحی و خطی هستیم مانند خود رهبری که جناحی نیست ...
جمشيد خاتمي
|
United States
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
ايشان در ماه محرم و صفر با شركت بي سابقه در مجالس و سخنراني هاي فراوان كه هيچ ارتباطي با وظيفه نمايندگي شان نداشت تبليغ غير رسمي داشتند.
نماز جمعه بايد از مسائل جناحي و حزبي بخصوص نزديك به انتخابات مصون بماند و ابزار تبليغاتي نشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار