قهرمانی تیم تهرانی با گل ثانیه‌های پایانی بازیکن مشهدی تاسیسات با «قدرت» اول شد!
کد خبر: ۱۶۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 11 January 2016
تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران درحالی در اتفاقی دراماتیک قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور در مشهد شد که گل قهرمانی این تیم را بازیکن مشهدی آن‌ها در فاصله ٢۴ثانیه به پایان بازی به ثمر رساند!عصر روز گذشته سالن مجموعه ورزشی شماره٢ کارگران مشهد مملو از تماشاگرانی بود که برای دیدن حساس‌ترین بازی لیگ آمده بودند. جایی که تاسیسات دریایی مدعی اول قهرمانی به مصاف تیم سقوط‌کرده فردوسی مشهد رفت و برخلاف آنچه تصور می‌کرد، کارش با این تیم گره خورد.
شاگردان نعمتی در آخرین حضورشان در لیگ برتر جانانه برابر تیم پرمهره تهرانی که مدافع عنوان قهرمانی نیز بود، مقاومت کردند و چیزی نمانده بود سرنوشت قهرمانی را عوض کنند. آن‌ها که در نیمه اول یک بر صفر از مهمان خود پیش بودند، این برتری را تا دقایق پایانی حفظ کردند اما یک گل در ٢دقیقه به پایان بازی فرصت شگفتی‌سازی را از آن‌ها گرفت. پیش‌افتادن مس سونگون در تبریز از میثاق نتیجه مساوی را هم برای عوض‌کردن چهره قهرمان در این بازی کافی کرده بود اما یک اتفاق، همای قهرمانی را دوباره از راه تبریز به مشهد برگرداند. درحالی که فقط ٢۴ثانیه به پایان بازی و قهرمان‌نشدن تاسیسات مانده بود، قدرت بهادری بازیکن مشهدی این تیم یکی از آن شوت‌های معروف خود را زد تا در جریانی خاطره‌انگیز گل قهرمانی این تیم را در مشهد، یک مشهدی بزند. گلی زیبا و حساس که پرچم مشهدی‌ها را بالا نگه داشت. در روزی که مشهد قهرمان لیگ را معرفی کرد و تیم مشهدی فوتسال پاک و جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشت، تکلیف لیگ را هم بازیکن لایق مشهدی تعیین کرد تا مشهدی‌ها که امسال یک تیمش سقوط کرد و تیم دیگر تا رده یازدهم پایین آمد، قصه لیگ را تمام کنند! بدین ترتیب در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در سال٩۴ تاسیسات دریایی بار دیگر قهرمان شد، مس سونگون دوم و گیتی‌پسند به‌عنوان سومی دست یافت. فردوسی و کاشی نیلو اصفهان هم از این رقابت‌ها به لیگ دسته اول سقوط کردند. فرش‌آرا هم در روز آخر لیگ ٢بر یک به شهروندساری باخت و با ٢٧امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفت.

حسن‌زاده آقای گل لیگ شد
علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن ملی‌پوش تاسیسات توانست با زدن ٢٩گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند. پس از او، محمد طاهری از منصوری با ٢۵گل زده در رده دوم قرار دارد و مهدی جاوید بازیکن مشهدی گیتی‌پسند با ٢٣گل در رده سوم ایستاد.

وحید شمسایی: خوشحالم در شهر امام رضا(ع) قهرمان شدیم
سرمربی و کاپیتان تیم تاسیسات دریایی تهران گفت: خوشحالم در شهر امام رضا(ع) موفق شدیم قهرمان لیگ برتر شویم. وحید شمسایی افزود: بازی خوبی بود. هر دو تیم، فوتسال پاکی را به نمایش گذاشتند. هر دو نیمه متفاوت دنبال ‌شد. پیش‌بینی می‌کردیم تیم فردوسی تا آخرین لحظه جدال کند.بهترین چیزی که در این قهرمانی نصیبم شد، بالا بردن جام قهرمانی در شهر امام رضا(ع) بود، ولی برای تیم فردوسی دلم می‌سوزد.
حمیدرضا معصومیان- شهرآرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار