تبلیغات متفاوت یک کاندیدا در مشهد ؛
مهندس احمد تقی‌زاده مقدم از جمله نامزدهای مجلس دهم در مشهد و کلات در انتقاد به گسترش حاشیه‌نشینی در مشهد در تبلیغات انتخاباتیش با اشاره به بی‌حاشیه بودن قرآن، سکونت نامناسب یک میلیون و 300 هزار انسان را در حاشیه شهر مشهد مقدس مورد مذمت قرار داد.
کد خبر: ۱۸۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 25 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، مدیر سابق آب و فاضلاب روستایی مشهد که سالها سابقه کار و خدمت به روستائیان و مردم حاشیه شهر مشهد را دارد افزود : پاک کردن صورت مسئله و بها ندادن به حاشیه نشینان خطاییست استراتژیک که نباید مورد غفلت قرار گیرد چرا که در واقع از وقتی‌که روستاها را به حاشیه بردیم، شهرمان حاشیه دار شد.

مهندس تقی‌زاده : «قرآن» حاشیه ندارد؛ اما مشهد 1300000 حاشیه‌نشین دارد!؟

مهندس احمد تقی زاده مقدم یکی از راهکارهای رفع این مسئله را اینگونه عنوان کرد : علت های بروز و ظهور و گسترش حاشیه نشینی را باید شناخت و به رفع ریشه ها پرداخت که از مهمترین این علل، مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرهاست که با ایجاد درآمدهای پایدار از طریق اقتصادی کردن کشاورزی با نگاهی به حفظ محیط زیست و ارائه خدمات زیربنایی و رفاهی به روستاییان می توان مانع این وضعیت شد.
وی همچنین در یکی از دیدگاه‌هایش با بیان اینکه « مشهد، زیارتی است اما مذهبی ترین شهر ایران، نه! » اظهار داشته است : آیا دومین کلانشهر مذهبی جهان، مشهد را می توان مذهبی ترین شهر ایران اسلامی و جهان نیز دانست!؟ درحالیکه برخی آمار از ناهنجاری ها و معضلات و زندانیان نمایانگر فاصله بسیار امروز ما تا مدینه رضوی و شهر تراز اسلامی است و متاسفانه بیشتر زیارتی هستیم تا مذهبی ترین شهر.
مدیر نمونه مشهد به مدت 4 سال متوالی افزود : در حالیکه انتظار اصلی از شهر رضوی و ام القرای جهان اسلام این است که منشوری از زیبایی ها و اخلاق حسنه و الگوهای ارزشمند انسانی و الهی باشد. بنابراین عنایت ویژه به فعالیتهای فرهنگساز و تلاش در جهت کاهش مسائل نامناسبی مانند طلاق و اعتیاد ضروری می نماید.
این نامزد مجلس شورای اسلامی از مشهد در یکی دیگر از شعارهایش با این جمله که « پهباد ساختیم اما در پراید مانده ایم، هنوز... » آورده است: تکیه بر جوانان و تقویت صنایع دانش بنیان مبتنی بر ظرفیت های ارزشمند داخلی مهمترین رویکرد در این عرصه است که هرجا چنین کرده ایم (مانند صنایع دفاعی کشور) همراه با توفیق بوده و در غیر اینصورت خسران نموده ایم.
مهندس تقی زاده مقدم تصریح کرده است : همچنین وجود نظارت های مستمر و نیز به کارگماردن ناظران سالم و حدف رانت ها و قطع دست رانتخواران موجب ایجاد اشتغال پایدار و توسعه محصولات داخلی خواهد بود.

تقی‌زاده: «قرآن» حاشیه ندارد؛ اما مشهد 1300000 حاشیه‌نشین دارد!؟



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهسا محمدپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
راي به مدير جهادي استان
مهندس احمد تقي زاده مقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار