شهرداری سبزوار امسال با بدترین رکود اقتصادی را درطول ۳۷ سال گذشته توقف تمامی پروژه های شهری مواجه است.
کد خبر: ۱۹۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 09 March 2016

بدترین رکود در 37 سال گذشته

رئیس شورای شهر سبزوار با بیان اینکه شهرداری سبزوار درطول ۳۷ سال گذشته امسال بد ترین رکود اقتصادی را تجربه کرده است، افزود: نباید با وجود نارضایتی از عملکرد شهرداری، تمام مشکلات را  به گردن شهردار انداخت.

 کاظم کرامت در مورد صحت و سقم برکناری شهردار سبزوار اظهار کرد: از همان ابتدای ورود دکتر طالبی به شهرداری یکسری افراد مخالف و تعدادی نیز مخالف بودند اما هیچ وقت نگذاشتیم کار به جای باریک برسد تا اینکه قبل از انتخابات تعدادی از اعضا با طرح سوال از شهردار خواستار پاسخ بودند که به لحاظ قانونی به عنوان رئیس شورای شهر موظف به اعلام آن به صورت کتبی به شهردار بودم.

کرامت بیان کرد: با ابلاغ سوالات به شهردار، فرصتی ۱۰ الی ۱۵ روزه به وی داده شد تا با حضور در صحن شورا به سوالات اعضا پاسخ دهد به لحاظ اینکه انتخابات نزدیک بود و همه نگاه ها باید به این سمت معطوف می شد این فرصت دو هفته ای تعدیل شد و متاسفانه شایعه های فراوانی مبنی بر برکناری یا استعفای شهردار نقل هر محفلی شد.

رئیس شورای شهر سبزوار مهمترین تراز شورا را بودجه دانست و گفت: سال گذشته شهرداری بودجه را با رقم ۳۳۵ میلیارد به شورا تقدیم کرد اما این رقم تاکنون محقق نشده است و این نشان می دهد  که شهرستان در بحث ساخت و ساز ضعیف عمل کرده است.


وی افزود: سراسر کشور درگیر معضل کمبود مالی است  و از همین رو کمبود اعتبارات موجب توقف تمامی پروژه ها و از جمله  طرح های مولد در سبزوار شده است حتی با اینکه تعدادی از پروژه ها به بخش خصوصی واگذار شد اما عملاً اتفاق خاصی را در پیشرفت طرح ها شاهد نبودیم.


کرامت  در پاسخ به این سوال که مهمترین برنامه ای که شورا برای سال ۹۵ در برنامه دارد چیست؟ گفت:  اگر وضعیت اقتصادی به همین منوال باشد که نمی شود کار کرد اما در صورت بهبود شرایط مالی کشور  برنامه های سال آینده را پروژه محور تعریف کرده ایم تا آنچه را که شایسته مردم سبزوار است اجرائی کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار