مدیر فرهنگسرای ترافیک مشهد مقدس گفت: پارک ترافیک در مشهد مقدس به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲ 12 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، محمد اسکندری‌نژاد اظهار داشت: پارک ترافیک در خیابان مجیدیه به وسعت 3 هزار مترمربع به همت سازمان ترافیک طراحی و آماده بهره‌برداری است.

مدیر فرهنگسرای ترافیک مشهد تصریح کرد: از آنجا که بحث آموزش‌های شهروندی از جمله فعالیت‌های سازمان فرهنگی تفریحی است، بنابراین پارک ترافیک نیز به سازمان فرهنگی تفریحی و فرهنگسرای ترافیک تحویل داده می‌شود و مقدمات و لوازم آموزشی و سناریوی لازم جهت این آموزش‌ها فراهم شده است.

وی افزود: آموزش فرهنگ ترافیک در حوزه کودکان، عبور ایمن کودک از خیابان و معابر، سلامت کودک در وسایل نقلیه و رعایت نکات دوچرخه‌سواری و آموزش کودکان به عنوان یک همیار پلیس از جمله سرفصل‌هایی است که در کنار بازی‌ها و جشن‌های ترافیکی به مهدهای کودک و دانش آموزان ابتدایی آموزش داده می‌شود.

اسکندری‌نژاد خاطرنشان کرد: در هر تور ترافیک 100 کودک پذیرش می‌شوند که از مهر ماه سال 94 با شروع سال تحصیلی جدید این پارک فعالیت خود را ویژه کودکان به طور تخصصی شروع می‌کند.

وی گفت: پارک ترافیک از اوایل خرداد ماه سال جاری تا پایان تعطیلات تابستان به عنوان فضایی عمومی برای شهروندان برنامه‌هایی را در حوزه ترافیک برگزار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار