معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد خبر داد:
معاون خدمات شهری محیط زیست شهرداری مشهد گفت:در سال آینده بیش از 500 پروژه در حوزه های مختلف خدمات شهری و در حدود 430 پروژه فضای سبز اجرا و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳ 01 February 2015

به گزارش تابناک ، خلیل الله کاظمی معاون خدمات شهری محیط زیست شهرداری مشهد در نشست خبری در معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: در سال آینده در شهر مشهد بیش از ۵۰۰ پروژه در حوزه های مختلف خدمات شهری و در حدود ۴۳۰ پروژه فضای سبز اجرا و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بیشترین پروژه ها در بخش بهداشت عمومی و در حدود ۴۰ پروژه می باشد که بیش از ۱۳ میلیارد برای این بخش در نظر گرفته شده ، همچنین در بخش پسماند ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان خواهیم داشت.

کاظمی تصریح کرد: به منظور تجهیز ایستگاههای آتش نشانی اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که از محل آن چندین دستگاه مکانیزه پیشرفته و اطفای حریق خریداری شده است این دستگاهها قابل حریق در ارتفاع را دارند.

معاون خدمات شهری محیط زیست شهرداری مشهد اظهار کرد: مناطق محروم و حاشیه شهر از اولویت های اجرای پروژه ها و تخصیص اعتبارات می باشند و لازم است توجه ویژه ای به این مناطق داشته باشیم در این راستا سال آینده در حدود ۳۵درصد پروژه ها مربوط به این مناطق است و نیاز است که کار بیشتری در مناطق محروم انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به لزوم توسعه و افزایش سرانه فضای سبز و پارکها و همچنین پروژه هایی که در این رابطه دایم همچون پروژه کمربند سبز مشهد، در بودجه ۹۴ اعتباراتی برای این بخش در نظر گرفته شده و قرار بر این است سرانه فضا سبز تا ۱۳ متر مربع افزایش یابد.

معاون شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در انجام پروژه های شهری مشارکت مردمی اهمیت ویژه ای دارد که این موضع در قالب لایحه ای تقدیم شورای شهر شده است ، همچنین لازم به ذکر است به افرادی که ملک خود را برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در اختیار شرکت ها می گذارند توصیه کنیم از انجام این کار خود داری کنند تا متضرر نشوند چرا که تابلوهای غیر قانونی و همچنین تابلوهایی که زیبایی بصری شهر را به مخاطره بیندازد جمع آوری و با عاملان آن برخورد خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار