بازرسان اتحادیه پوشاک به منظور جمع آوری پوشاک نامتعارف به سراغ واحدهای توزیع و تولیدکنندگان این نوع پوشاک رفتند.
کد خبر: ۲۷۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 02 August 2016

به گزارش تابناک رضوی، بازرسان اتحادیه پوشاک با مراجعه به واحدهای تولیدی پوشاک نامتعارف به این واحدها اخطار و پوشاک تولیدی واحدهای تولیدی دارای 3 اخطار را جمع آوری کردند.

علاوه بر تولیدی هایی که با مشاهده بازرسان اتحادیه درب تولید را باز نکردند ، برخی تولید کنندگان این نوع پوشاک نیز با اعتراض به این طرح از اخطارها و بنرهای نصب شده اظهار بی خبری کردند.

یعقوبی رئیس واحد بازرسی اتحادیه پوشاک در خصوص این اعتراض گفت:‌ اتحادیه پوشاک به تمامی واحدهای صنفی با روشهای مختلف مانند نصب بنر، پیامک و اخطار کتبی اطلاع رسانی کرده است.

در بازدید از اکثر تولیدی های مورد مراجعه مقدار زیادی پوشاک ناهنجار مشاهده و نمونه هایی از آن ضبط شده است.
رئیس واحد بازرسی اتحادیه پوشاک در خصوص سرنوشت واحدهای تولیدی متخلف گفت: این نمونه ها پس از انتقال به اتحادیه مورد بررسی و در صورت احراز تخلف در مرحله اول همه پوشاک تولیدی این واحدها جمع آوری خواهد شد ، سپس پلمپ می شوند و در مرحله سوم جواز کسب این واحدها لغو خواهد شد.

روند رو به رشد توزیع پوشاک نامتعارف از جمله مانتوهای پشت نویسی شده ، جلوباز و شلوارهای پاره تاکنون سبب پلمپ تعداد زیادی از تولیدی ها شده است.

ابوالقاسم شیرازی در این باره می گوید: تاکنون پوشاک نامتعارف بیش از 400 واحد تولیدی و صنفی جمع‌آوری شده است.

در حالی که باور عمومی بر ورود این پوشاک نامتعارف از خارج کشور متمرکز است اما 80 درصد این نوع پوشاک در داخل کشور تولید می شود.

به نظر می رسد آشفتگی بازار پوشاک به دلیل جای خالی پوشاک متناسب با فرهنگ و عرف کشور است و پایان این غائله در دست متولیانی است که باید طراحی این نوع پوشاک را مدیریت کنند.

منبع: صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار