معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در صورت حل مشکل مالی شرکت ایران خودرو با دولت در طی چند ماه آینده شهرداری مشهد این آمادگی را دارد که 4 هزار دستگاه تاکسی را نوسازی کند.
کد خبر: ۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ 04 February 2015

به گزارش تابناک و به نقل از فارس،هوشنگ غلامزاده در ارتباط با توقف روند نوسازی تاکسی در شهر مشهد اظهار داشت:سهمیه نوسازی تاکسیرانی شهر مشهد در امسال بالغ بر 2 هزار و 150 دستگاه تاکسی بود.

وی با بیان اینکه با سفر رئیس جمهور به شهر مشهد سهمیه نوسازی تاکسی در مشهد به بیش از 5 هزار دستگاه تاکسی رسید که روند نوسازی نیز با سرعت آغاز شد،افزود:با توجه به مشکلی که برای تاکسیرانان در مورد ضمانت بانکی توسط بانک عامل به وجود آمده بود شهرداری مشهد با همکاری و تصویب شورای اسلامی شهر مشهد ضمانت بانکی تاکسیرانان را به بانک بر عهده گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اما متاسفانه مشکل جدید در روند نوسازی تاکسیرانی بحث اختلاف بین شرکت ایران خودرو و دولت بر سر مسائل مالی است و بر همین اساس شرکت ایران خودرو هیچگونه پیش فاکتوری در دو ماه اخیر صادر نکرده و اجازه ثبت‌نام به تاکسیرانان را نمی‌دهد و اگر این مشکل حل شود ما توان نوسازی بیش از 4 هزار تاکسی را در طی چند ماه آینده داریم که سبب تحولی بزرگ در سامانه تاکسیرانی شهر مشهد می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار