رئیس پایگاه انتقال خون سبزوار از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای احداث ساختمان جدید این پایگاه در سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳ 28 April 2015
پرستو جمیلی در حاشیه بازدید مسئولان این شهرستان از محل احداث ساختمان جدید پایگاه انتقال خون سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و سفر رئیس سازمان انتقال خون کشور به سبزوار اعتبارات ویژه‌ای برای ساخت پایگاه جدید و تأمین تجهیزات آن اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در سرفصل‌های اعتباری امسال مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای احداث ساختمان جدید پایگاه اختصاص یافته است، تصریح کرد: این پایگاه در زمینی به متراژ 2 هزار مترمربع ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمین تحویل پیمانکار شده است، افزود: پیمانکار موظف است تا با نقشه‌برداری و مشخص کردن وضعیت زمین مرحله گودبرداری و فونداسیون پروژه را آغاز کند.

جمیلی با تأکید بر اینکه پیش‌بینی ما ساخت این ساختمان ظرف دو سال است، گفت: اگر در وضعیت اختصاص اعتبارات مشکلی پیش نیاید این ساختمان در مدت پیش‌بینی شده ساخته می‌شود.

رئیس پایگاه انتقال خون سبزوار با اشاره به اینکه این پروژه در سال گذشته با حضور رئیس سازمان انتقال خون کشور کلنگ‌زنی شد، ادامه داد: در آن زمان مبلغ 200 میلیون تومان برای ساخت پروژه اختصاص یافته بود که با پیگیری‌های صورت گرفته 50 میلیون تومان آن به مرحله اختصاص اعتبار رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار