عاملان عربده‌کشی و شرارت در منطقه طرق و فردی که در بولوار سرافرازان با تیراندازی به جوانی موتورسوار او را مجروح کرده بود، دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳ 11 May 2015
رئیس پلیس مشهد در تشریح این دو عملیات گسترده گفت: در‌پی تماس شهروندان با فوریت‌های پلیسی١١٠‌و اظهار نارضایتی از عربده‌کشی‌های چند جوان موتور‌سوار شرور‌، تیم گشتی کلانتری‌٣٢‌برای پیگیری سریع موضوع وارد عمل شد.
سرهنگ حجت نیکمرام افزود: ماموران انتظامی این سه جوان را تحت‌تعقیب قرار دادند. متهمان با رها‌کردن موتورسیکلت قصد فرار داشتند که پس از مسافتی‌، پلیس دو تن از آن‌ها را دستگیر کرد. دو جوان که حالت طبیعی نداشتند، با ماموران انتظامی درگیر شدند و یکی از ماموران کلانتری را از ناحیه چشم و پهلو مصدوم کردند.
نیکمرام افزود: خوشبختانه مامور انتظامی در این درگیری آسیب جدی ندیده و تحت درمان قرار گرفته است و تحقیقات از این افراد شرور که در حالت مستی اقدام به اخلال درنظم و امنیت عمومی می‌کردند، ادامه دارد.
رئیس پلیس مشهد همچنین با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی در بولوار سرافرازان مشهد، گفت: این شهروند به حس انتقام‌جویی از جوانی که برای خانواده‌اش ایجاد مزاحمت کرده بود، او را سوار بر موتورسیکلت با خودروی سواری پژو خود زمین‌گیر کرد.
 راننده پژو با این تصادف ساختگی‌، اقدام به تیراندازی با اسلحه‌شکاری به سوی این فرد جوان کرد و از صحنه متواری شد. جوان موتورسوار که از ناحیه پهلو دچار صدمه جسمی شده بود، به بیمارستان انتقال یافت و دوستش موضوع را به پلیس اطلاع داد.
برچسب ها: اشرار ، دستگیر ، طرق مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار