رحماندوست:
مصطفی رحماندوست، شاعر نامدار ایران برای مطالعه آخر هفته، کتاب‌های «ترانه‌های نوازش»، «ترانه‌های نیایش» و «بازی با انگشت‌ها» را به مخاطبان اعم از خانواده‌ها و کودکان پیشنهاد داد.
کد خبر: ۳۶۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 27 January 2017
به گزارش تابناک ،مصطفی رحماندوست،  به کودکان و خانواده‌ها پیشنهاد داد شعرهایی را که خاطرات پدران و مادران و برای بچه‌هاست مانند «ترانه‌های نوازش»، «ترانه‌های نیایش»، «شعربازی‌ها»، «بازی با انگشت‌ها» و «دنیا دنیا لالایی‌» را بخوانند زیرا در این آثار هم رعایت حال کودک شده هم نوستالژی‌های پدران و مادران امروزی است.
 این شاعر نامدار یادآور شد: اصولا کمبود مطالعه در کودکان و نوجوانان به خانواده‌ها برمی‌گردد. اگر ما بتوانیم کاری کنیم که خانواده‌ها کتاب بخوانند بچه‌ها هم به مطالعه علاقه‌مند می‌شوند.
 به گفته رحماندوست، یکی از راه‌های علاقه‌مند کردن خانواده‌ها به مطالعه این است که هم نیازهای بچه‌ها و هم نوستالژی بزرگ‌ترها در تولید آثار مورد توجه نویسندگان و شاعران قرار گیرد تا همزمان هر دو قشر از مطالعه لذت ببرند.
 شاعر «صد دانه یاقوت» در ادامه سخنانش بیان کرد: من سعی کرده‌ام با تولید مجموعه‌هایی مانند «ترانه‌های نوازش»، «ترانه‌های نیایش» «شعربازی‌ها»، «بازی با انگشت‌ها» و «دنیا دنیا لالایی‌» این کار را انجام دهم و آثاری تولید کنم که خواندن‌ آن هم برای پدر و مادرها و هم برای کودکان جالب باشد.
 رحماندوست گفت: البته بعد از من هم برخی از نویسندگان و شاعران در آثارشان این کار را انجام داده‌اند و به این مساله توجه کرده‌اند. من به خانواده‌ها و بچه‌ها توصیه می‌کنم این‌گونه آثار را مطالعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار