کاش خودت کنار می‌رفتی!
در مشهد حاشیه را بیشتر از اصل ورزش دوست ندارند بلکه عملکرد فنی تیم ها را زیر ذره‌بین گرفتند و وقتی می‌بینند تیمی مانند بسکتبال ثامن مشهد زنگ تفریح سایر تیم‌ها شده برایشان سخت است!
کد خبر: ۳۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 22 May 2015
قابل توجه سرمربی بکستبال ثامن مشهد
کاش خودت کنار می‌رفتی!

تیم بسکتبال ثامن مشهد در این فصل از رقابت های لیگ ملی و حرفه ای کشور نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و تنها به تجربیات این تیم برای دومین حضور در این رقابت ها افزوده شد که انتظار می رود سال آینده بهتر و باقدرت تر ظاهر شوند.
اما در طول جریان برگزاری مسابقات بسکتبال لیگ حرفه ای کشور انتقادات فراوانی به نحوه کار کادر فنی این تیم وارد می شد و در برخی مقاطع هم چندان بی راه نبود؛ چراکه نتایج ضعیف این تیم صبر هوادارانش را هم لبریز کرده بود.
ولی همه این‌ها به کنار، بهتر است به صحبت‌های صاحبیان، سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد توجه کنیم که در مورد شایعات تغییرات پیرامون کادر فنی این تیم گفته است: «در مشهد دوست داشتند که این اتفاق بیافتد. لطف دوستان بود اما در ذهن من و مدیران باشگاه این مسائل نبود. ما بیشتر به پتانسیل تیم خود واقف بودیم. این حرف ها همیشه در مشهد هست. در این نقطه حاشیه را بیشتر از اصل ورزش دوست دارند.»
قابل توجه آقای سرمربی باید گفت که در شهری مانند حاشیه را بیشتر از اصل ورزش دوست ندارند بلکه عملکرد فنی تیم ها را زیر ذره‌بین گرفتند و وقتی می بینند تیمی مانند بسکتبال ثامن مشهد زنگ تفریح سایر تیم‌ها شده است برایشان سخت است که در چنین شرایطی با همین نتایج ضعیف کار ادامه پیدا کند.
آری جنابعالی که نگران جایگاهتان در طول فصل بودید، بدنبود از اعتماد مدیران باشگاهتان سواستفاده نمی‌کردید و خودتان کنار می‌کشیدید تا این حرف و حدیث‌ها پیش نیاید. هرچند مطمئن هم نباشید که این شایعات واقعیت نداشته و معلوم نیست در پشت پرده چه اتفاقی افتاده که شما تا پایان فصل سرمربی ماندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار