نخستین یادواره امیران و 180 شهید ارتش در شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 24 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی تیپ 377 شهید حبرانی، دبیر اجرایی یادواره شهدا اظهار کرد: این یادواره با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان ، آزادگان و پیشکسوتان سال‌های دفاع مقدس در آستان مقدس امامزاده سید حمزه کاشمر برگزار می‌شود.

مهدی خزاعی با بیان اینکه برگزاری این یادواره‌ها در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان میهن اسلامی موثر است، گفت: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مراسم محفل انس با قرآن، مراسم شب شعر و خاطره، پیاده‌روی خانوادگی، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری دعای ندبه و نمایشگاه فرهنگی و نظامی از برنامه‌های جانبی یادواره است.

وی همچنین از رونمایی یادمان امیران و 14 شهید جاویدالاثر ارتش در خیابان امام خمینی (ره) با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندار و مسئولان شهرستان کاشمر در روز سه‌شنبه خبر داد.

این یادواره با همکاری فرمانداری، بنیاد شهید، اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار