روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از برگزاری اولین جلسه کاهش آسیب های اجتماعی کودکان مرتبط با فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 01 March 2017
به گزارش تابناك رضوي، عباس رکنی مدیر اجتماعی این اداره کل در رابطه با این خبر عنوان داشت : براساس ((طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی )) وظیفه حمایت و صیانت از کودکان برعهده وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی نهاده شده است.

رکنی افزود :  در این چارچوب تفاهم نامه ای میان وزارت کشور و وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی  تدوین شده  که در این راستا دستورالعمل موضوعی شیوه نامه اجرایی هزینه کرد فعالیت کاهش آسیب های اجتماعی کودکان مرتبط با حوزه فضای مجازی (فعالیت مبارزه با مفاسد اجتماعی) از سوی  دفتر امور آسیبهای اجتماعی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی به این اداره کل ابلاغ شده است.

وی در رابطه با اهداف این جلسه گفت : منظور از این نشست برگزاری کارگاههایی به منظور صیانت از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در استفاده صحیح و ایمن از ابزارهای نوین ارتباطی در حفظ اطلاعات شخصی وحمایت های حقوقی میباشد.

مدیر اجتماعی این اداره کل خاطر نشان ساخت : دراین راستا  اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی با همکاری سازمانهای مرتبط ازجمله ادارات بهزیستی ، آموزش وپرورش ، پلیس فتا و نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، صداو سیما نسبت به اجرای این وظیفه اقدام می نماید.

رکنی  مخاطبان این کارگاهها را دانش آموزان ( دخترو پسر ) در حال تحصیل در مقطع دوره دوم دبیرستان دانست و افزود :  اولویت حضور در این کارگاههای آموزشی با فرزندان کارگران میباشد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در پایان گفت: براساس تفاهم نامه ای که میان وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی با وزارت آموزش وپرورش منعقد نموده است حداقل یکی از کارگاههای آموزشی مذکور برای معلمان ،دبیران وکارکنان ادارات آموزش وپرورش استان با همکاری اداره کل اداره کل آموزش و پرورش و پلیس فتا استان برگزار نماید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار