سردار فضلی:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی(ره) 5 دهه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسترهای لازم برای ماندگاری این نهضت را ایجاد کرده بود.
کد خبر: ۳۹۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 11 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از فارس، سردار علی فضلی در یادواره ملی شهید شاخص کشوری دانش آموز شهید احمد نظیف و 36 هزار شهید دانش‌آموز با بیان اینکه شهید احمد نظیف پس از 45 سال به عنوان الگویی مهم تبدیل شده است، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا حرکتی مهم برای پاسداشت فداکاری شهدا است.

وی با تأکید بر اینکه حضور جوانان و نوجوانان در کاروان‌های راهیان نور نسل جوان را با فداکاری‌های شهدا به خوبی آشنا می‌کند، افزود: امام خمینی(ره) پنج دهه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسترهای لازم برای ماندگاری این نهضت را انجام داده بود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از گزینه‌های روی میز هراسی نداریم، یادآور شد: در حال حاضر دشمن گزینه‌ای سخت‌تر به‌عنوان هجمه‌های فرهنگی را روی میز قرار داده است.

سردار فضلی، یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را حضور مردم برای مقابله با شرک دانست و تصریح کرد: مردم مشتاقانه برای دفاع از دین خدا به میدان آمدند و با تکیه بر قرآن و عترت پیامبر اکرم(ص) انقلاب اسلامی را جاودان کردند.

وی ادامه داد: اگر مجاهدت و شجاعت جوانان ما در دفاع مقدس نبود، قطعاً امروز تکفیری‌ها در مرکز ایران نفوذ پیدا کرده بودند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بهترین چراغ راه ما برای رسیدن به کمال هستند، بیان کرد: امنیت و پایدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست.

سردار فضلی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جوانان ما در دوران دفاع مقدس را دشمن‌ستیزی دانست و عنوان کرد: اکنون نیز جوانان ما در میدان مقابله با هجمه‌های فرهنگی ایستاده‌اند تا مستکبران جهانی برای همیشه مأیوس و ناامید شوند.

وی یادآور شد: مسؤولان ما نباید در مقابل هجمه‌های فرهنگی غرب غفلت کنند و هیچگاه گزینه نظامی آمریکا دغدغه ملت ایران نیست.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: خراسان رضوی مردان بزرگی را برای دفاع از کشور تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار