حجت الاسلام و المسلمين «شريعتي تبار» به عنوان مدير عامل جديد بنياد پژوهش هاي اسلامي آستان قدس رضوي معرفي شد.
کد خبر: ۳۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 26 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از آستان نيوز، مهندس «مهدي عزيزيان» قائم مقام توليت آستان قدس رضوي در مراسم توديع و معارفه مديرعامل اين بنياد، با تقدير از تلاش هاي حجت الاسلام و المسلمين «الهي خراساني» که تا کنون اين مسئوليت را عهده دار بود، اظهار کرد: ثمره سال ها تلاش و فعاليت در بنياد پژوهش هاي اسلامي آستان قدس رضوي، توفيقات فراوان در حوزه هاي مختلف علوم اسلامي بود و اميدواريم با مديريت و نگرش جديد هر چه بيشتر در راستاي تعميق حقايق و تعاليم نوراني اهل بيت(ع)گام برداشته شود.
حجت الاسلام و المسلمين شريعتي تبار نيز انجام پژوهش هاي راهبردي و کاربردي را از اولويت هاي اين بنياد عنوان و اظهار کرد: تلاش خواهيم کرد با بهره مندي از تجارب ارزشمند گذشته و استفاده از نيروهاي جوان و خلاق در قالب هاي جديد، به معرفي اسلام ناب بپردازيم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
آستان قدس نیاز به خانه تکانی در رده مدیران ارشد دارد و بعد نوبت به مؤسسات زیر مجموعه آن می رسد. تا وقتی نگاه کلان این مجموعه تغییر نکند تغییر مدیران میانی راه به جایی نمی برد. فعالیت های بدون توجیه در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی تنها اتلاف منابع است. باید با تجمیع مؤسساتی با شرح وظایف موازی هم هزینه های خود را کاهش دهند هم از دوباره کاری ها بکاهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار