عضو اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی
نمانده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و بازاریان در کشورهای در حال توسعه محور توسعه و شکوفایی اقتصادی بودند در نتیجه در ایران نیز باید اقتصاد به مردم واگذر شود تا شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.
کد خبر: ۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲ 09 February 2015

به گزارش تابناک، هادی شوشتری اظهار کرد: بازار در طول تاریخ معاصر همیشه منشأ اثر بوده،‌ به طوری که از انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی ایران بازاریان زحمات و مرارت‌های مختلفی را متحمل شدند.

وی، نقش بازار را عمده و اساسی دانست و افزود: بخش از اهداف انقلاب اسلامی ایران که پیش روی ماست تحقق یافته اما تا مقصد و هدف راه طولانی وجود دارد زیرا بر اساس سند چشم‌انداز 1404 ایران در بین کشورهای آسیای جنوب غربی باید به درجه نخست اقتصادی و علمی برسد.

  شوشتری با بیان اینکه از نظر علمی به جایگاه‌های مناسبی دست یافته اما از نظر اقتصادی تا نقطه مطلوب و شاخص فاصله وجود دارد، گفت: قیمت نفت کاهش و از بشکه‌ای 110 و 120 دلار به 40 و 50 دلار رسیده پس چگونه می‌توان با این موضوع که بخش قابل توجهی از هزینه‌ها، از محل فروش نفت حاصل می‌شود به کشور درجه یک اقتصادی تبدیل شد.

وی با یادآوری این موضوع که به گفته اقتصاددانان باید برای خروج از این امر امور اقتصادی به خود مردم واگذار شود، بیان کرد: باید از ظرفیت بخش خصوصی در اقتصاد استفاده شود و این نکته را در نظر گرفت که مردم و بازاریان در کشورهای در حال توسعه محور توسعه و شکوفایی اقتصادی بودند پس در ایران نیز باید اقتصاد به مردم واگذار شود.

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید برای تبدیل شدن به کشور درجه اول در زمینه اقتصادی در بین کشورهای آسیای جنوب غربی بازاریان و کسبه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار