سالها پیش زمین های طبرسی 28 مشهد به صورت قولنامه ای فروخته شده و برخی خریدند و خانه ساختند و حالا، پس از سالها فردی مدعی زمینهاست و با حکم دادستانی و یگان ویژه برای تخریب می‌روند!
کد خبر: ۳۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶ 27 May 2015
به گزارش خبرنگار تابناک از خراسان رضوی، اراضی خیابان طبرسی شمالی ۲۸ که چند سال گذشته به شکل قولنامه‌ای فروخته شد بود، توسط ساکنان ساخته‌شده و در آن زندگی می کنند.

دیروز سه شنبه ساکنان این منطقه با حضور یگان ویژه و با حکم تخلیه و تخریب منازلشان از سوی دادستانی روبرو شدند که این موضوع باعث خشمگینی آنان شده بود.

بنابراین گزارش این تجمع در طبرسي تا ساعتها  ادامه داشت و جمعیت مدام در حال زیاد شدن بود یگان ویژه هم در محل مستقر بود و مردم منتظر فرماندار بودند که بیاید و سخن آنها را شنیده و پیگیری مسئله کند و گره گشایی و بلکه متقاعدشان کند.

همچنین طبق اطلاعات کسب‌شده از سوی خبرنگار مشهد پیام ، اهالی این خیابان چند سال گذشته قطعات املاک را به شکل قولنامه‌ای خریداری کرده بودند که پس از گذشت چند سال و روشن نشدن تکلیف این زمین‌ها، اهالی اقدام به ساخت املاک خودکرده و در آن زندگی می کنند.

با بازگشت مالک اصلی اراضی این منطقه و پیگیری وضعیت املاک خود، دادستانی حکم به تخلیه و تخریب منازل مسکونی این منطقه می‌دهد که در نهایت، امروز صبح مالک به همراه یگان ویژه نیروی انتظامی برای تخلیه این منازل اقدام کردند.

ساکنان این منطقه نیز در اعتراض به این حکم و جلوگیری از تخریب منازل خود تجمع کرده و معابر منتهی به این خیابان را مسدود کردند.

شهردار : ما نبودیم !

و اما شهردار منطقه 3 مشهد از تملک 12 پلاک در طبرسي شمالي38 براي ادامه احداث پارک خطي «ديش ديش» خبر داد.

يوسف زاده گفت: شهرداري براي ادامه فاز3 پارک خطي «ديش ديش» در طبرسي 38 اقدام به تملک 12 پلاک کرده است؛ اما تخليه پلاک هايي که روز گذشته در اين خيابان انجام شده مربوط به شهرداري نبوده و توسط مالک شخصي انجام شده است.

وي افزود: فاز 1و3 پارک خطي «ديش ديش» احداث و با تملک 12 پلاک مذکور که با جلب رضايت و امضاي صلح نامه انجام شده است، پس از انجام روال قانوني تملک، ادامه خواهد يافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار