ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان با تأکید بر اینکه در ایران از یک امنیت بسیار مطلوبی برخوردار هستیم گفت: با وجود همه شیطنت‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران، امروز ایران سرافراز اسلامی فراتر از مرزها در حال گسترش است.
کد خبر: ۴۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 28 May 2015
حجت الاسلام عباس مقدسیان در نخستین یادواره امیران و 180 شهید شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن با عنوان سرو قامتان ترشیز در بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر اظهار داشت: امروز می‌بینیم که استکبار جهانی با تمام وجود با مزدورانش در جهت مبارزه با انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از شیوه‌های مستکبرانه در یمن، پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و لبنان به‌پا خواسته و تمام سعی و تلاششان این است که ایران اسلامی را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه با وجود همه شیطنت‌ها و هزینه‌هایی که در جهت مبارزه با ایران تاکنون دشمنان این مرز و بوم انجام داده‌اند اما خوشبختانه با هوشیاری ملت شجاع و رهبری داهیانه انقلاب در این راه ناکام مانده‌اند، یادآور شد: با وجود همه فعالیت‌هایی که در راستای مبارزه با ایران اسلامی انجام داده‌اند اما خوشبختانه امروز ایران اسلامی فراتر از مرزهای خاکی کشور در حال گسترش و اهتزاز است.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس در سایه مقاومت و ایثار رزمندگان، حضور نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و جهاد و پشتیبانی مستمر مردم منجر به پیروزی شکوهمند ایران عزیز و سرافراز شد، یادآور شد: تقدیم 300 هزار شهید در تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس سندی افتخارآمیز برای کشور است به طوری که آثار و برکات معنوی آن منجر به عزت و اعتلای انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز آل سعود به خیمه وهابیت تبدیل شده‌اند با حملات گسترده به یمن ملت مظلوم و مومن آنان را ناجوانمردانه به خاک و خون می‌کشند، تصریح کرد: امروز به برکت بیداری اسلامی حرکت فروپاشی نظام وهابیت خبیث و آل سعود آغاز شده است و به زودی شاهد از بین رفتن آنها و در مقابل عزت و اعتلای بیش از پیش انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

مقدسیان با اشاره به اینکه جهاد و شهادت از راه‌های رسیدن به خداوند است، گفت: اگر کسی از روی صداقت از خداوند طلب شهادت کند، خداوند او را به این جایگاه می‌رساند هر چند شهادت نصیبش نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار