یک سینمایی مسئول انجمن موسیقی خراسان رضوی شد
فرزین جیرانی برادر کارگردان مشهور سینما فریدون جیرانی که خود نیز یک فعال سینمایی است به سمت مسئول انجمن موسیقی خراسان رضوی منصوب شد.
کد خبر: ۴۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 03 June 2015
گرند نیوز به نقل از شبکه های اجتماعی نوشت: در حالی فرزین جیرانی در سکوت خبری به سمت مسئول انجمن موسیقی خراسان رضوی منصوب شده است که وی مدتی در عرصه سینما فعالیت داشته و خود از هنرمندان عرصه موسیقی نیست و در این زمینه تخصص و تجربه ندارد.
وی که از مدتی پیش سرپرست انجمن بوده مدتی است که مشغول برگزاری کنسرت با بلیت‌هایی با قیمت بالا است و شاید این تنها تجربه وی در عرصه موسیقی باشد که آن هم کار کنسرت‌گزاری است.
جالب اینجاست که طبق اساسنامه کانون هنرمندان اعضای هیات مدیره کانون مسئولین انجمن‌های هنری استان هستند و حال با ریاست فرزین جیرانی بر صندلی ریاست انجمن موسیقی استان یکی از کرسی‌های هیات مدیره در اختیار مدیر یا نماینده وی قرار می‌گیرد که این امر موجب تعجب است.
انتقاد دیگر به ساختار انجمن موسیقی است، به طوری که اعضای این انجمن به هیچ وجه نماینده کل موسیقی استان نیستند.
به طور مثال جایگاه موسیقی پاپ، مقامی و سنتی استان در این انجمن کجاست؟ آن طور که مشخص است بیشتر اعضای این انجمن کلاسیک کار هستند و آموزشگاه‌های موسیقی هم تاثیری در تصمیم‌گیری ندارند.
گفتنی است؛ قبل از جیرانی حسین انفرادی مسئول انجمن موسیقی بود.
این انتقادات به انتصاب جیرانی درحالیست که وی به عنوان دبیر کانون هنرمندان استان سالهاست فعال بوده و تعامل خوبی با اصحاب هنر دارد و حتی در برگزاری بسیاری از آیین های هنری سابقه مدیریت داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار