دری نجف‌آبادی در سخنرانی پایانی راهپیمایی 22 بهمن مشهد
عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسئولان گفت: پاسخ این حضور و معرفت مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه خدمت صادقانه است.
کد خبر: ۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ 11 February 2015

به گزارش تابناک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در حرم مطهر امام رضا(ع) اظهار کرد: آمریکایی ها و غیر آمریکایی ها بدانند در موضوع هسته ای حرف آخر را رهبری می‌زنند، وحدت کلمه، بصیرت و بیداری لازمه ادامه مسیر انقلاب است، ما توافق یک مرحله ای و نه دو مرحله ای را میخواهیم، نتیجه مذاکرات باید روشن و واضح باشد و همه تحریم ها باید برداشته شود.

وی خطاب به امریکایی ها گفت که باید دست از لجاجت بردارند، آنان هر روز سلمان رشدی می‌سازند و به مسلمانان توهین می‌کنند باید بدانند که عرصه زندگی جولانگاه آنان نیست و همه این توهین هایشان باعث می شود که زمینه تاثیرگذاری حرف رهبری بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه لشکر بدر برای کشور و مردم عراق همچون بازو هستند ،گفت: اینها مقابل داعش ایستادند و داعش را از موصل بیرون کردند، سیدحسن نصرالله بود که بر دشمن صهیونیست سیلی زد این اقدامات خواب را از چشم دشمنان ربوده است و همه اینها آیا جز برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: سپاسگزاریم که بار دیگر توانستیم جشن 22 بهمن را باشکوه برگزار کنیم، از شهدای انقلابمان بار دیگر یاد کنیم، اعلام آمادگی خود را به منظور ادامه راه رهبری و شهدا نشان دهیم و از طرفی به دشمنان ثابت کنیم که از تحریم‌ها و تهدیدها نمی‌ترسیم.

دری نجف آبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرفصل جدیدی را در منطقه و جهان گشود، تصریح کرد: انقلاب سرفصل آگاهی، احیای ارزش‌های دینی، مقاومت در برابر توطئه ها را گشود، برخی شاید ندانند که امام(ره) چه کردند، باکری ها و همت ها و شهدا چه کردند، وظیفه ماست و باید انقلاب را برای آنان به درستی تفسیر کنیم.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند از کشورمان به عنوان سنگری برای مقابله با شوروی سابق استفاده کنند، یکی از آنان گفت که امام ما را فریب داد در حالی که شما خودتان حقه‌باز بودید، امام حقه‌های شما را با عصای موسی خود افشا کرد و سحرتان باطل شد، همان طور که رهبری هم چنان دروغ های شما را افشاء می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شما بودید که داعش را به وجود آورید و ما هستیم که دروغهای شما را افشاء می‌کنیم.

دری نجف آبادی با اشاره به پیشرفت های ایران در طی 36 سال گذشته خاطرنشان کرد: می‌بینید که در ابعاد مختلف از جمله ابعاد زیربنایی، آگاهی به جوانان، بهداشت و درمان ملت ما نمره قابل قبولی را کسب کرده، البته این به معنای این نیست که بهتر از این نمی شده، ده درصد و یا 15 درصد بالاتر هم امکان داشته است که این مقدار به مدیریت ها بستگی دارد. در طی 36 سال گذشته هر کس به سهم خودش تلاش کرده است.

وی یادآور شد: با آلمان‌ها در زمان جنگ در خصوص واردات آرپیجی 7 قرار دادی بستیم اما آنان وسط راه رها کردند، ما آن روز برای آرپیجی 7 مشکل داشتیم اما امروز موشک‌هایمان تا 2 یا 3 هزار کیلومتر به اذن خداوند پرواز می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار