رئیس سازمان بهزیستی کشور:
رئیس سازمان بهزیستی کشور از افتتاح ۱۱ پایگاه اورژانس اجتماعی در ۶ ماه ابتدایی سال جاری در شهرستان های استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 01 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح آسایشگاه مهر پناهندگان امام رضا(ع) در منطقه مهدی آباد مشهد اظهار کرد: سامانه ثبت الکترونیک طلاق نیز تا یک ماه دیگر در خراسان رضوی و بعد از آن در ۱۱ استان دیگر به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مشهد دارای بیشترین حاشیه نشین با کمترین اقدامات است و بهزیستی به سهم خود با انجام کمکهای اجتماعی جلوی بسیاری از آسیبها را گرفته است.

وی افزود: خراسان رضوی یک استان مرجع است و راه حلهای زیادی در زمینه رفع مشکلات معلولان ارائه کرده که برای کل کشور نیز مفید بوده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: همه شهرستانهای بیش از ۵۰ هزار نفر در دولت دوازدهم دارای اوراژانس اجتماعی می شوند.

بندپی خاطرنشان کرد: اورژانس های اجتماعی، پارسال از خودکشی چهار هزار و ۲۴۰ نفر جلوگیری کردند.

وی اضافه کرد: آموزش های اجباری پیش از ازدواج برای تداوم زندگی بسیار مفید است و به زودی گذراندن ۲۰ ساعت مفید آموزشی در این ارتباط اجباری می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در برنامه ششم توسعه غرلباگری ژنتیکی ازدواج اجباری می شود که با شناسایی و اقدامات به هنگام کمک بزرگی در جلوگیری از بروز معلولیت می شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به مهدکودکها و دبستان ها است که با آموزش های لازم در یک افق دراز مدت آسیبهای اجتماعی را به صورت گسترده کاهش دهد، افزود: علم ما با علم روز دنیا برابری می کند و می توانیم در جهت کاهش مشکلات معلولان و انواع معلولیتها اقدام کنیم.

آسایشگاه مهر پناهندگان امام رضا(ع) واقع در منطقه مهدی آباد میامی مشهد، ظرفیت پذیرش ۵۵ پسر بی سرپرست دارد و ۹۰ درصد هزینه ساخت آن توسط مشارکت های مردمی و بقیه توسط موسسه خیریه شکوه مهر انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار