دبیرکل بنیاد هابیلیان، 15 تیر سال جاری را آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره 17000 شهید ترور اعلام کرد و گفت: تاکنون مقالات بسیار خوبی از حوزه‌های اروپا، آمریکا و آسیا دریافت کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 08 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدمحمد جواد هاشمی در گفت‌وگو با فارس از برگزاری کنگره 17 هزار شهید ترور در شهریور سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این کنگره مطابق با سال‌های گذشته همزمان با روز مبارزه با تروریسم در سالن همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار می‌شود.

به گفته وی‌، کنگره 17 هزار شهید ترور تاکنون در فضای ملی و بین‌المللی بسیار خوب و مثمرثمر توانسته موضوع ترور و خانواده قربانیان تبیین کند، همچنین این کنگره فرصت بسیار خوبی است تا حوادث ناگوار تروریستی، اثرات آن و سرنوشت گروهک‌های تروریستی را در عرصه جهانی منعکس کنیم.

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: در کنگره امسال از چهره‌های مختلف کشوری و همچنین دانشمندان و شخصیت‌های بزرگ جهانی دعوت کرده‌ایم، چراکه یکی از اهداف ما در جریان برگزاری این کنگره تبیین حوادث ناگوار تروریستی برای جهانیان است.

هاشمی با بیان اینکه تا به امروز مقالات بسیار خوبی با موضوع تروریسم به دبیرخانه کنگره رسیده است، ادامه داد: مهلت ارسال مقالات تا 15 تیر سال جاری بوده و جالب اینجا است که مقالات بسیار خوبی از حوزه‌های اروپا، آمریکا و آسیا دریافت کرده‌ایم.

وی یادآور شد: در جریان برگزاری این کنگره، مبادرت به برگزاری نشست‌های تخصصی سیاسی در دانشگاه‌ها کرده‌ایم که تاکنون یک نشست در دانشگاه فردوسی و نشستی دیگر در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار