معاون دادستان مشهددر این مورد گفت:برخی از داعشی‌های دستگیر شده از کسانی هستند که با فرد داعشی که در خارج از کشور عملیات انجام می داد در ارتباط بودند.
کد خبر: ۴۵۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 08 July 2017
به گزارش تابناک : نوروزیان، فرماندار مشهددر این مورد گفت : دستگیری21داعشی در مشهد صحت ندارد بلکه این تعداد دستگیری در سطح استان صورت گرفته و هرکدام پرونده‌ای جداگانه دارند.
 امنیت در پشت مرزها تأمین می‌شود و ما در این زمینه کوتاهی نمی‌کنیم، در مشهد هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم و داعش کوچک‌تر از آن است که به این شهر بیاید.

 حیدری، معاون دادستان مشهددر این مورد گفت:برخی از داعشی‌های دستگیر شده از کسانی هستند که با فرد داعشی که مدتی قبل در یک عملیات انتحاری تعدادی از مسلمانان را در عراق به شهادت رساند و خود نیز به ملاقات شیطان رفت در ارتباط بودند.
برخی داعشی‌های دستگیر شده ایرانی و بعضی دیگر از اتباع افغانستان هستند که با جعل و سوء استفاده از اسناد جعلی وارد کشور شده‌اند.
 تعدادی از نیروهای داعشی زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفتند که مشخص شد برخی از عوامل داعش پس از فراگیری آموزش‌های جنگی و انتحاری و یا بیعت با سرکردگان داعش با شناسنامه‌های جعلی وارد کشور شده‌اند به طوری که بعضی از آنان اقدامات و عملیاتی را به نفع داعش در خارج از کشور نیز انجام داده‌اند.





منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار